کد خبر : 183688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 8:05
-

سعادتمند: تلاش کردیم با یک اسپانسر جدید وارد فوتسال شویم / عزیزان دوست ندارند وارد رقابت شویم

سعادتمند: تلاش کردیم با یک اسپانسر جدید وارد فوتسال شویم / عزیزان دوست ندارند وارد رقابت شویم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره حضور این باشگاه در لیگ برتر فوتسال صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد سعادتمند اعلام کرد باشگاه استقلال آماده است تا در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد.

سعادتمند طی گزارش ماهانه خود گفت: ان‌شاءالله خبر اولی که من درباره سایت دادم و از امشب بالا می‌آید و در دسترس خواهد بود، قطعا هفته آینده اپلیکیشن ما هم بالا می‌آید. دو اتفاق خوب هم فردا صورت می‌گیرد که می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند تا ما در قالب یک تیم خلاصه نشویم.

دو رشته المپیکی را به رشته‌های خود اضافه می‌کنیم. یک گلایه هم از عزیزان در فوتسال بکنم. ما تلاش کردیم با وجود تنگناهای مختلف، با یک اسپانسر جدید وارد لیگ برتر فوتسال شویم ولی در دو سه ماه گذشته به تعداد مختلف موانعی را برای ما طراحی کردند و ما این موانع را هم پشت سر گذاشتیم ولی عزیزان دوست ندارند که باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال با قدرت به این رقابت‌ها ورود پیدا کنند. من این را به عنوان یک گلایه مطرح می‌کنم.

فوتسال کشور نیاز دارد که باشگاهی مثل استقلال در آن باشد تا به فوتسال کشور کمک کند. این تقاضای ما بود و کتبا آن را نوشتیم ولی هر دفعه که کاری کردیم، به موانعی برخورد کردیم. ما اعلام آمادگی کردیم که در این رشته هم حضور داشته باشیم. از این به بعد عزیزان باید به دنبال ما بیایند و از ما بخواهند در فوتسال شرکت کنیم.

چون ما دیروز برد خوبی داشتیم، نمی‌خواهم کام شما را تلخ کنم و مباحث ارزی، ریالی و بدهی‌هایی که بر سر باشگاه ریخته را بیان کنم ولی به موقع در این باره هم صحبت می‌کنم که چرا باید باشگاه استقلال چنین مشکلاتی داشته باشد، چرا باشگاه استقلال باید انقدر مقروض باشد و چرا این مشکلات تاکنون برطرف نشده است.

امیدوارم در جام حذفی، کسب سهمیه و به ویژه در آسیا، باشگاه استقلال آقایی خود را ادامه دهد و دل هواداران را شاد کند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.