کد خبر : 183769
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 - 14:39
-

محمدرضا حیدریان در نقش کریم باقری!

محمدرضا حیدریان در نقش کریم باقری!

محمدرضا حیدریان همان نقشی را در تیم ملی فوتسال ایفا می‌کند که کریم باقری در پرسپولیس دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال و یکی از چهره‌های شاخص فوتسال ایران چندی پیش با درخواست محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به کادرفنی این تیم اضافه شد. برخی می‌گویند با توجه به اینکه حیدریان در تیم‌های بزرگی مربیگری نکرده شاید استفاده از او در تیم ملی زود بوده و هدر دادن یک استعداد باشد و اینکه حیدریان نمی‌تواند کمک خاصی به تیم ملی بکند.

در این زمینه ناظم الشریعه اعتقاد دارد شخصیت خاص این مربی در کنار دانش فنی او وجه تمایزی است که کمک شایانی به تیم ملی می‌کند. با توجه به خصوصیات مثبت اخلاقی حیدریان و ارتباط خوبی که با بازیکنان دارد او می تواند در مسائل روحی و روانی کمک زیادی به تیم ملی کرده و حواشی را از اطراف بازیکنان دور کند.

حیدریان اخیرا نیز در بحث دعوت مجدد فرهاد توکلی به تیم ملی پیش‌قدم شد و با صحبت‌هایی که با این بازیکن داشت ناظم الشریعه را برای دعوت دوباره او به تیم ملی متقاعدکرد.

به اعتقاد ناظم الشریعه، حیدریان کاراکتری شبیه به کریم باقری در پرسپولیس دارد که بیش از مسائل فنی می‌تواند در بحث جمع کردن تیم و ارتباط بین بازیکنان و سرمربی کمک کند ضمن اینکه حیدریان با توجه به دوران درخشان بازی و همچنین مربیگری در تیم‌های لیگ برتری از حیث فنی نیز یک کمک مناسب برای ناظم الشریعه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.