کد خبر : 183783
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 15:20
-

جابری: زمان برگزاری فصل بعد لیگ برتر فوتسال مشخص نیست

جابری: زمان برگزاری فصل بعد لیگ برتر فوتسال مشخص نیست

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشورمان تاکید کرد که زمان برگزاری فصل آینده لیگ برتر فوتسال مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«آرش جابری» در خصوص برگزاری پلی‌آف صعود به لیگ برتر فوتسال کشورمان ایران، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم‌های فودکا تهران و کراپ الوند توانستند به مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال صعود کنند. خوشبختانه مسابقات پلی‌آف از نظر اجرایی هیچ مشکلی نداشت و خدا را شکر حاشیه‌ای هم به وجود نیامد.

وی در خصوص کیفیت مسابقات پلی‌آف لیگ یک فوتسال کشور، گفت: من مسوول سازمان لیگ هستم و نمی‌توانم از نظر فنی صحبتی کنم و فقط این را می‌گویم که از نظر اجرایی هیچ کم و کسری وجود نداشت.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از برگزاری پلی آف صعود به لیگ برتر از بازیکنان و عوامل اجرایی تیم ها تست کرونا گرفته شد یا خیر، تاکید کرد: به طور قطع این اتفاق رخ داده و سه پزشک مسوول این موضوع بودند تا تست تیم‌ها را تایید کنند. هر کسی که تست کرونایش توسط این پزشکان تایید شد در پلی‌آف بازی کرد.

جابری درباره اینکه آیا زمان و چگونگی برگزاری فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشورمان مشخص شده یا خیر، گفت: هنوز هیچ چیزی در این خصوص مشخص و معلوم نیست. باید با هیات رییسه جلساتی برگزار کنیم. البته پیش از آن باید بتوانیم مجوز برگزاری بازی‌ها را بگیریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.