کد خبر : 183785
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 8:17
-

نبرد فودکا و کراپ قهرمان لیگ دسته اول را مشخص می کند

نبرد فودکا و کراپ قهرمان لیگ دسته اول را مشخص می کند

تیم‌های فوتسال فودکای تهران و کراپ الوند قزوین روز سه شنبه برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول در بازی فینال به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و فودکای تهران با پیروزی بر حریفان خود در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ دسته اول موفق شدند جواز حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر را به دست آورند.

این ۲ تیم روز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۱۹ باید در دیدار فینال به مصاف هم بروند تا چهره تیم قهرمان و نائب قهرمان این فصل از مسابقات لیگ دسته اول مشخص شود.
تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ دسته اول برابر تیم نفت امیدیه قرار گرفت و پس از تساوی در بازی رفت، موفق شد در بازی برگشت حریف خودش را شکست دهد و ضمن صعود به دیدار فینال توانست جواز حضور در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر را به دست آورد.

همچنین تیم فوتسال فودکای تهران پس از پیروزی در بازی رفت برابر تیم فولاد سیرجان، شب گذشته در دیدار برگشت برابر این تیم قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ برابر این حرف متوقف شد و با یک پیروزی و یک تساوی توانست ضمن صعود به دیدار نهایی پلی آف، جواز حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.