کد خبر : 183811
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 11:22
-

کاپیتان تیم ملی در راه چین!

کاپیتان تیم ملی در راه چین!

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان از لیگ چین پیشنهاد بازی دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر تا امروز موفق شده قرارداد‌ برخی از بازیکن ملی پوش خود را بعد تمدید کند. این تیم توانست علیرضا وفایی و قدرت بهادری ۲ بازیکن ملی پوش را هم به خدمت بگیرد. حال این باشگاه هنوز موفق نشده قرارداد علی اصغر حسن زاده و محمد کشاورز ۲ بازیکن با تجربه و ملی پوش خود را تمدید کند.

شنیده می‌شود که حسن زاده از لیگ چین و از تیم شنزن پیشنهاد بازی دریافت کرده است. با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور چین کاهش پیدا کرده این احتمال وجود دارد که حسن زاده فصل بعد در تیم شنزن بازی کند. ملی پوش فوتسال کشورمان سابقه بازی در لیگ چین را دارد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا امروز حسن زاده و کشاورز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید نکنند، اختلاف نظری است که بر سر مسائل مالی به وجود آمده و باعث شده کار مذاکره با این ۲ بازیکن کمی طولانی شود. به هر حال همین تاخیر در تمدید قرارداد حسن زاده باعث شده این شایعه به وجود بیاید که این بازیکن قصد دارد فصل بعد در تیم شنزن بازی کند.

درباره محمد کشاورز موضوع کمی متفاوت است، با توجه به اینکه سال‌های پایانی فوتسال کشاورز است او قصد لژیونر شدن ندارد و به احتمال زیاد فصل بعد را هم در ایران و در تیم گیتی پسند بازی خواهد کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.