کد خبر : 183819
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 7:39
-

زرخانلی: برای لیگ برتر باید بازیکن با کیفیت جذب کنیم/ بازیکن جدید باید با نظر من جذب شود

زرخانلی: برای لیگ برتر باید بازیکن با کیفیت جذب کنیم/ بازیکن جدید باید با نظر من جذب شود

زرخانلی گفت: بعد از ۲ بار قهرمانی با تیم‌های میثاق و مقاومت قرچک، برای سومین بار موفق شدم با “فودکا” قهرمان لیگ دسته اول فوتسال شوم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی سرمربی تیم فوتسال “فودکا” پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال اظهار داشت: لیگ امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌هایی بود که من در این چند سال اخیر تجربه کرده بودم. تیم ما بیش از ۴ ماه بود که هیچگونه تمرینی نداشت و نمی‌توانستیم هیچ کاری انجام دهیم. در هر صورت پس از کش و قوس‌های فراوان بازی‌های لیگ دسته اول برگزار شد و تیم ما در مرحله گروهی ابتدا موفق شد تیم شهرداری قرچک را شکست دهد و با این پیروزی به مرحله پلی آف صعود کردیم. در مرحله نیمه نهایی ما برابر تیم فولاد سیرجان قرار گرفتیم که واقعا یکی از بهترین تیم‌های لیگ دسته اول بود و در مجموع توانستیم با یک برد و یک تساوی صعود خودمان را به مسابقات فصل بعد لیگ برتر مسجل کنیم.

او افزود: در بازی فینال هم که امروز برگزار شد برابر تیم بسیار خوب کراپ الوند قرار گرفتیم و در این مسابقه که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود، موفق شدیم این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهیم و با اقتدار به مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول دست پیدا کردیم. این قهرمانی که امروز به دست آوردیم برای من خیلی با ارزش است، زیرا موفق شدم بعد از ۲ بار قهرمانی با تیم‌های میثاق و مقاومت قرچک، این بار با “فودکا” عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول را کسب کنم.

سرمربی تیم فوتسال فودکا تهران درباره اینکه آیا در لیگ برتر هم به عنوان سرمربی در این تیم حضور خواهد داست یا خیر بیان داشت: در چند روز گذشته با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه برای فصل بعد صحبت‌هایی انجام دادم و برنامه‌های خودم را به مسئولان باشگاه داده ام و قرار شد صحبت نهایی را بعد از بازی فینال انجام دهیم. فعلا قرار است چند روزی استراحت کنیم و بعد از آن راجع به فصل بعد تصمیم گیری می‌کنم. به هر حال امیدوارم مسئولان باشگاه خواسته‌هایی که من دارم را به خوبی انجام دهند تا بتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم. زیرا بازی در لیگ برتر خیلی سخت است و باید بازیکنان با کیفیتی را به خدمت بگیریم تا بتوانیم در آن مسابقات موفق باشیم.

زرخانلی درباره اینکه آیا با مصطفی نظری، دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال برای فصل بعد صحبتی انجام داده گفت: تا الان کسی با من راجع به این موضوع صحبتی نکرده است. شاید نظری با مسئولان باشگاه صحبت‌هایی انجام داده باشد. در نهایت اگر قرار باشد بازیکنی به تیم اضافه شود باید با اجازه و مشورت من این امر صورت گیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.