کد خبر : 184539
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 15:54
-

مسابقات لیگ دسته دوم،امیدها و جوانان برگزار می شود

مسابقات لیگ دسته دوم،امیدها و جوانان برگزار می شود

لیگ های پایخ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مقرر شدمسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در رده سنی امید و جوانان در فصل مسابقاتی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مطابق قوانین مطروحه به صورت مجتمع برگزار شود.

مقرر شد مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ پیرو نامه‌های سازمان لیگ فوتسال و بر اساس درخواست کتبی تیم‌های حاضر در مسابقات جهت برگزاری رقابتها و بر اساس اعلام آمادگی تیم ها مطابق نامه روسای محترم هیأت های فوتبال استانی در ۶ گروه و به صورت مجتمع برگزار شود. در نهایت براساس امتیازات کسب شده تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد. ۱۲ تیم حاضر در مرحله دوم، مسابقات خود را در ۲ گروه ۶ تیمی و به صورت مجتمع و رفت و برگشت برگزار می‌کنند که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صعود خواهند کرد.
ضمن اینکه مرحله نهایی مسابقات نیز با حضور ۴ تیم و به صورت مجتمع و دوره ای برگزار خواهد شد تا تیم های اول تا سوم این مسابقات مشخص گردند.
همچنین به دلیل تأخیر در برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کووید۱۹ هیچ کدام از تیم های حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ به مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور سقوط نخواهند کرد و هیچ تیمی نیز جایگزین آنها نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.