کد خبر : 184583
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 14:41
-

صمیمی: تیم ملی بازی تدارکاتی می‌خواهد/ خوشحالم طارمی پورتو را انتخاب کرد

صمیمی: تیم ملی بازی تدارکاتی می‌خواهد/ خوشحالم طارمی پورتو را انتخاب کرد

دروازه‌بان ملی پوش فوتسال ایران گفت: امیدوارم قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی با اشاره به تمدید قراردادش با تیم مس سونگون گفت: خوشحالم یک سال دیگر در خدمت تیم خوب مس هستم. ان شاءالله بتوانیم هم قهرمان لیگ شویم و هم در جام باشگاه های آسیا با انتقام از نماینده ژاپن، عنوان قهرمانی را پس بگیریم.

وی درباره مشکلاتی که برای تیم مس و جذب بازیکنان جدید ایجاد شده بود، تصریح کرد: مشکلات جزئی ممکن است برای هر باشگاهی رخ بدهد. تا جایی که من خبر دارم، مشکلات مس هم حل شده است و کار ۹۰ درصد بازیکنان انجام شده است. در جریان ماجرای مهدی جاوید و حمید احمدی هم نیستم. شنیده ام که مشکل این دو ملی پوش ارزنده هم حل می شود. حمید که جزوی از تیم مس بود و فقط یک سال به گیتی پسند رفت. مهدی هم چهار دوره آقای گل لیگ شده است.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران همچنین با اشاره به شروع لیگ برتر فوتسال از دهم مهرماه، افزود: هرچه لیگ فوتسال زودتر شروع شود، به صلاح این رشته است. این کمک می کند تا تیم ملی با آمادگی به جام ملت ها برود و نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هم آماده باشد. فوتسال ایران سال مهمی در پیش دارد.

وی درباره اعلام خبر لغو تورنمنت فوتسال کیش و مبهم بودن وضعیت بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: سال بسیار مهمی در فوتسال پیش رو داریم و انجام بازی دوستانه اهمیت زیادی دارد. آبان ماه مسابقات جام ملت ها را در پیش داریم. متاسفانه بازی دوستانه انجام نداده ایم و آخرین بازی ما تورنمنت مشهد بود. به بازی دوستانه نیاز داریم حتی اگر با تیم هایی چون کویت و عراق باشد.

صمیمی یادآور شد: شنیده بودم تورنمنت آذربایجان هم قبل از جام ملت ها برگزار می شود. ان شاءالله اول تورنمنت کیش برگزار شود چون به هماهنگی بازیکنان کمک می کند و سپس در تورنمنت آذربایجان به میدان برویم که حداقل چهار، پنج بازی انجام بدهیم و سپس وارد جام ملت ها شویم. یک بازی دوستانه مساوی ۱۰ جلسه تمرین است.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: در این شرایط حق انتخاب نداریم. بازی با تیم هایی چون کویت، عراق و حتی تیم زیر ۲۰ سال هم به ما کمک می کند. امیدوارم با درایت کادر فنی و حمایت های کمیته فوتسال و فدراسیون بازی تدارکاتی داشته باشیم.

صمیمی که بوشهری و یکی از دوستان نزدیک مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم هست، در بخش دیگری از صحبت هایش درباره طارمی گفت: من در این مدت که مهدی در ایران بود، با او در تماس بودم. حضور مهدی در تیم پورتو قطعی است و از این بابت خوشحالم چون خودم هم دوست داشتم او به پورتو برود.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: مهدی دو پیشنهاد جدی از بنفیکا و پورتو داشت. به نظرم اسم پورتو بزرگتر از بنفیکا است. ضمن اینکه پورتو در لیگ قهرمانان  اروپا هم بازی می کند و نتایج درخشانتری داشته است. لیاقت و شایستگی مهدی بیش از این حرفها است. او فقط یک فصل در تیم ریوآوه بود و کمک کرد این تیم بهترین نتایج تاریخش را به دست بیاورد و به مرحله مقدماتی لیگ اروپا راه یابد.

صمیمی تاکید کرد: مهدی خودش هم پورتو را دوست داشت. می دانم که او حقش را از فوتبال می گیرد. نظر شخصی ام این است که در پورتو ستاره های بیشتری هستند و مهدی باید بیشتر تلاش کند. روزی را می بینم که با حضور او در تیم های تاپ اروپا و گلزنی هایش همه ما از پشت تلویزیون لذت می بریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.