کد خبر : 184585
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 15:00
-

هماهنگی با فدراسیون فوتبال برای بازی دوستانه با برزیل

هماهنگی با فدراسیون فوتبال برای بازی دوستانه با برزیل

تیم ملی فوتسال برزیل چندی پیش به کمیته فوتسال نامه‌ای ارسال کرد و در آن خواستار بازی دوستانه با ما شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال برزیل جهت آماده سازی خود برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، چندی پیش به کمیته فوتسال کشورمان نامه‌ای ارسال کرد و خواستار بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان شد. برزیلی‌ها در آن نامه ۳ تاریخ (شهریور، آبان و آذر ماه) را به کمیته فوتسال پیشنهاد دادند تا در یکی از این تاریخ‌ها با تیم ملی کشورمان بازی دوستانه‌ای انجام دهند. با توجه به آن که قرار بود تیم ملی شهریور ماه در تورنمنت کیش شرکت کند، به همین دلیل کمیته فوتسال به برزیلی‌ها اعلام کرد که شهریور ماه نمی‌تواند با آن‌ها بازی کند و چون آبان و آذر تیم ملی درگیر مسابقات جام ملت‌ها و جام باشگاه‌های آسیا است به همین خاطر نمی تواند با تیم ملی برزیل بازی دوستانه‌ای انجام دهد.

از همین رو قرار شد کمیته فوتسال در روز‌های آینده با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون فوتبال برزیل انجام می‌دهد یک تاریخ مشخصی را برای بازی دوستانه انتخاب کنند. آن طور که گفته می‌شود ممکن است بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با برزیل اواخر سال یعنی اسفند یا فروردین سال آینده برگزار شود. به هر حال کمیته فوتسال نباید بازی با برزیل را به راحتی از دست بدهد و امیدواریم که بتوانند بهترین زمان ممکن را برای این دیدار انتخاب کرده تا ملی پوشان کشورمان قبل از شروع بازی‌های جام جهانی چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ و قدرتمند دنیا انجام دهد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دوره قبل مسابقات جام جهانی که سال ۲۰۱۶ به میزبانی کلمبیا برگزار شد، در مرحله یک چهارم نهایی توانست تیم قدرتمند برزیل را شکست دهد و به دیدار نیمه نهایی صعود کند. به همین دلیل شنیده می‌شود برزیلی‌ها برای آنکه انتقام آن شکست را از ایران بگیرند به دنبال آن هستند تا با ما چند بازی دوستانه برگزار کنند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.