کد خبر : 184613
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 16:34
-

شریف : بازیکنانم مثل بازیکنان حفاری انگیزه نداشتند/ برای اولین بار مشهد مقام کسب کرد

شریف : بازیکنانم مثل بازیکنان حفاری انگیزه نداشتند/ برای اولین بار مشهد مقام کسب کرد

سرمربی تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان گفت: دوست داشتیم پس از دیدار برابر رفسنجان یک پای فینال باشیم اما بازیکنانم انگیزه لازم را نداشتند و ملی حفاری هم مانند ما بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم هیات فوتبال خراسان در مرحله حذفی لیگ برتر در رده سوم مشترک در کنار تیم شرکت ملی حفاری اهواز قرار گرفت. مس رفسنجان نیز قهرمان لیگ و سایپا نایب قهرمان شد.

فاطمه شریف اظهار داشت: ما از همان اول موافق ادامه برگزاری مسابقات لیگ بودیم زیرا می‌خواستیم عدالت رعایت شود. هر چند تعدادی از بازیکنان و کادر فنی دچار کرونا شدند و بیشترین ضرر و آسیب را از این موضوع دیدیم. با این وجود دست از کار نکشیدیم و ادامه دادیم. گرچه نتوانستیم آن مسیر دلخواه را طی کنیم.

وی افزود: پس از بازی برابر مس رفسنجان از فدراسیون فوتبال با ما تماس گرفتند که در بخش مردان نیز دیدار رده‌بندی برگزار نشده است و برابر زنان هم برپا نمی‌شود و این امر منوط به موافقت تیم‌هاست. دوست داشتیم پس از دیدار برابر رفسنجان یک پای فینال باشیم اما بازیکنانم انگیزه لازم را نداشتند و ملی حفاری هم مانند ما بود. فدراسیون هم وقتی دید تیم‌ها موافق این موضوع هستند، با این پیشنهاد موافقت کرد.

سرمربی هیات فوتبال خراسان عنوان کرد: نمی‌دانیم که آینده کرونا چگونه است و هر چند اخبار خوشایندی از تهیه واکسن کرونا می‌شنویم اما فعلا برگزاری یا عدم برپایی لیگ برتر فضل آینده مشخص نیست. اگر سازمان لیگ طرح‌هایی را برای برپایی متمرکز لیگ برتر در نظر دارد و اجرای آن طرح مقدور نشد، بهتر است که به سراغ طرح‌های دیگر برود. در صورت عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر شرایط برای تیم ملی سخت می‌شود زیرا سال سختی را به دلیل حضور در بازی‌های آسیایی و جام ملت‌های آسیا خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: شاید در برخی از رشته‌ها بتوان به صورت انفرادی در خانه تمرین کرد اما در فوتسال اینگونه نیست و بازیکن هر چقدر خود را آماده نگاه دارد، نیازمند تمرین است. اگر لیگ برگزار نمی‌شود تیم ملی نباید از برنامه‌های خود عقب بماند و اردوهای آنان را باید در شهرهای وضعیت سفید برگزار نکنند تا از شرایط مسابقه دور نشوند.

شریف یادآور شد: این فصل هیات فوتبال خراسان و شهرداری مشهد حمایت خوبی از تیم زنان داشتند و این نگاه برابر به مردان و زنان باید سرلوحه باقی شهرها باشد تا تحول خوبی در ورزش زنان رخ دهد. شاید آن نتیجه دلخواه کسب نشود و قهرمان نشدیم اما اولین سال است که فوتسال خراسان در بخش زنان و مردان مقامی کسب می‌کند. این امر می‌تواند نویدبخش روزهای خوب باشد و امیداورم با برنامه ریزی بهتر در سال‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.