کد خبر : 184609
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 14:42
-

شمسایی: هشت بازیکن جوانان را به تیم اضافه می کنیم / بازیکنان باید توانایی های خود را به تیم ثابت کنند

شمسایی: هشت بازیکن جوانان را به تیم اضافه می کنیم / بازیکنان باید توانایی های خود را به تیم ثابت کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: با ۱۰ بازیکن قرارداد امضا کردیم که بخشی به شکل تمدید قرارداد بوده و تعدادی هم به عنوان بازیکن جدید جذب شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در ارتباط با شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: هر تیم فوتسال می‌تواند ۱۶ بازیکن بزرگسال جذب کند که ما فعلا با حدود ۱۰ بازیکن قرارداد امضا کردیم که بخشی به شکل تمدید قرارداد بوده و تعدادی هم به عنوان بازیکن جدید جذب شده‌اند. ۱۴ بازیکن بزرگسال جذب می‌کنیم و دو سهمیه هم جا برای مواقع ضروری و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی، کنار می‌گذاریم.

وی در خصوص وضعیت این تیم تصریح کرد: چهار بازیکن زیر ۲۳ سال و چهار بازیکن امید می‌توانیم جذب کنیم. جذب بازیکن در رده جوانان هم فکر می‌کنم که سقف خاصی ندارد و بین چهار تا هفت بازیکن است که قطعاً از این رده هم جذب می‌کنیم. گیتی‌پسند رده‌های پایه خوبی دارد و از آنها استفاده خواهیم کرد، موضوع اینجاست که بازیکنان جوان باید بدانند خودشان باید حق‌شان را بگیرند و بتوانند و توانایی‌‎هایشان را نشان دهند تا جایی برای خود در تیم باز کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان درباره جوانگرایی در گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: من به جوانان میدان خواهم داد چون فلسفه دیدگاه من و باشگاه گیتی‌پسند این است که بازیکنانی که در اصفهان توانایی این را دارند که مثل گذشته در تیم ملی فوتسال بدرخشند را به فوتسال کشور معرفی کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.