کد خبر : 184625
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1399 - 16:33
-

مرتضایی:تنها برگزاری لیگ برای مسئولان مهم است/فرصت یکماهه برای آماده سازی تیم ها مناسب نیست

مرتضایی:تنها برگزاری لیگ برای مسئولان مهم است/فرصت یکماهه برای آماده سازی تیم ها مناسب نیست

مجید مرتضایی گفت: فرصت یک ماهه برای آماده سازی بازیکنانی که بیش از ۶ ماه از تمرین های تیمی دور بوده‌اند، اصلا مناسب نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی در خصوص برنامه ریزی لیگ برتر گفت: شرایط پیش آمده به نحوی است که تصور می‌کنم، نه نتیجه و کیفیت بلکه تنها برگزاری لیگ برای مسئولان مهم است.

سرمربی فرش آرا ادامه داد: اگر قرار بود، لیگ برتر فوتسال دهم مهرماه آغاز شود، باید در همان جلسه‌ای که مدیران باشگاه حضور داشتند یا نهایتا چند روز بعد اعلام می‌شد، نه اینکه تازه با تاخیر اعلام شود و تیم ها در فشار بخواهند برنامه ریزی کنند.

مرتضایی گفت: فرصت یک ماهه برای آماده سازی بازیکنانی که بیش از ۶ ماه از تمرین های تیمی دور بوده‌اند، اصلا مناسب نیست. ضمن اینکه قرار است بعد از ۳ بازی دوباره با یک تعطیلی طولانی مدت روبرو شویم. با این شرایط بدنسازی مناسبی صورت نمی‌گیرد و ممکن است همان بازیکنانی که سرمربی تیم ملی مدنظر دارد با مصدومیت مواجه شوند. در آن صورت لیگ بیشتر از فایده، ضرر هم خواهدداشت.

مجید مرتضایی در پایان گفت: این شرایط لیگ را پر هزینه می‌کند. حامیان مالی زیر بار این شرایط نمی‌روند و در نهایت فوتسال ضرر می‌کند. در حال حاضر تنها ۴ تیم یارگیری اول فصل را انجام داده اند. گرچه ما هم جزو همان ۴ تیم هستیم، اما شرایط را برای شروع لیگ از دهم مهر مناسب نمی‌بینم.

لیگ برتر فوتسال طبق برنامه اعلام شده قرار است دهم مهرماه آغاز شود، ولی تیم های لیگ برتری با این برنامه‌ریزی به نظر می‌رسد، مخالف هستند. تیم‌ها، این برنامه ریزی را بر خلاف تصمیم مدیران‌عامل باشگاه ها در جلسه هم اندیشی با کمیته فوتسال می‌دانند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.