کد خبر : 184759
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 14:03
-

دعوتنامه برزیلی ها به فدراسیون رسید/ ۱۵ شهریور ؛ فرصت اعلام آمادگی

دعوتنامه برزیلی ها به فدراسیون رسید/ ۱۵ شهریور ؛ فرصت اعلام آمادگی

دعوت نامه رسمی فدراسیون فوتسال برزیل برای تیم ملی فوتسال بانوان به دست ایران رسید. آیا این دعوت نامه به معنای اعزام دختران فوتسالیست به مسابقات بین المللی برزیل است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،۱۰فدراسیون فوتسال برزیل با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی فوتسال بانوان ایران را برای حضور در مسابقات بین المللی فوتسال زنان برزیل دعوت کرد.

در این نامه تیم ملی فوتسال زنان برای مسابقات بین المللی فوتسال که از ۱۰  تا ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ برابر با ۲۰ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در سانتا کاتارینای برزیل برگزار می‌شود دعوت شده تا با گروهی ۲۳ نفره شامل ۱۴ بازیکن و ۹ همراه شرکت کند.

ایران تا ۵ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور فرصت دارد تا آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها به فدراسیون فوتسال برزیل اعلام کند و در صورت اعلام آمادگی باید تا ۲۰ شهریور فهرست بازیکنان و کادر اعزامی خود را نیز به طرف برزیلی ارسال نماید.

با توجه به این که فرصت بسیار محدودی برای این اعلام آمادگی وجود دارد باید دید آیا فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به این اعزام می‌گیرد یا خیر.

البته بار مالی حضور تیم ملی فوتسال در این مسابقات هزینه رفت و آمد این ۲۳ نفر است و میزبان، عمده هزینه‌های اقامت ۱۰ روزه تیم ملی در برزیل را تأمین می‌کند اما فاصله ایران تا برزیل، هزینه سفر رفت و برگشت ۳ هزار یورویی به ازای هر نفر با توجه به نرخ روز یورو برای ایران به همراه دارد.

فیفا هنوز مسابقات فوتسال زنان جهان را راه اندازی نکرده و مسابقات قاره‌ای، رقابت رسمی فوتسال زنان در سطح بین المللی به شمار می‌رود. ژاپن، اسپانیا، پرتغال، روسیه و برزیل، تیم‌های احتمالی حاضر در این مسابقات هستند و این یک محک فوق العاده برای تیم تحت هدایت شهناز یاری در صورت اعزام خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.