کد خبر : 184627
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 7:58
-

مقیمی: نگران شرایط تیم ملی فوتسال زنان هستم/اگر تعداد تیم‌ها کمتر باشد کیفیت لیگ بالاتر می‌رود

مقیمی: نگران شرایط تیم ملی فوتسال زنان هستم/اگر تعداد تیم‌ها کمتر باشد کیفیت لیگ بالاتر می‌رود

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: با توجه به تعطیلی اردوها به شدت نگران وضعیت تیم ملی فوتسال هستم و امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی برای جبران این مدت صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسترن مقیمی اظهار داشت: فصلی که گذشت یکی از بهترین‌ فصل‌های لیگ برتر فوتسال زنان بود که بازی‌های با کیفیتی را شاهد بودیم زیرا تیم‌های خوب و با بازیکنان جوان و پرتلاشی در این فصل حضور داشتند. نتیجه بازی‌ها قابل پیش بینی نبود.

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: همواره گفته‌ام و الان هم می‌گویم اگر تعداد تیم‌ها کمتر باشد کیفیت لیگ بالاتر می‌رود و اینگونه نیست که وسط فصل ۲ یا سه تیم به دلیل مشکلات مالی و نبود امکانات انصراف دهند. این امر سبب می‌شود تا میان تیم‌های بالای جدول با باقی تیم‌ها اختلاف زیادی نباشد.

وی افزود: در این فصل برای تیم نامی نو بازی کردم که نسبت به سال‌های گذشته بازیکنان جدیدی به آن اضافه شده بودند و تجربه ی بالایی نداشتند. متاسفانه نامی نو دیر بسته شد و دود آن به چشم بازیکنان رفت زیرا از نظر بدنی، تکنیکی و تاکتیکی اوایل فصل آماده نبودند.

مقیمی تصریح کرد: هر چند بدشانسی هم آوردیم زیرا در ۲ بازی سرنوشت ساز مصدوم و محروم داشتیم و این امر سبب شد تا در هر دو بازی مهم شکست بخوریم. در این مدت از چند تیم پیشنهاد داشتم اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و منتظرم تا تکلیف لیگ برتر امسال مشخص شود.

ملی‌پوش فوتسال زنان با اشاره به وضعیت تیم ملی، ادامه داد: خیلی نگران هستم. الان هم که به خاطر کرونا اردویی برگزار نمی‌شود. کسب آمادگی در لیگ با اردو متفاوت است ما بازی‌های آسیایی مهمی را سال بعد در پیش رو داریم و باید مسئولان فدراسیون فوتبال فکری اساسی به حال این مسابقات کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.