کد خبر : 183720
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 - 11:07
-

بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند

لک: امانی پنجاه درصد قرارداد را دریافت کرده بود / از او درخواست شفاف سازی دارم /وضعیت مصدومیت رفیعی مشخص نیست

لک: امانی پنجاه درصد قرارداد را دریافت کرده بود / از او درخواست شفاف سازی دارم /وضعیت مصدومیت رفیعی مشخص نیست

سرمربی کراپ الوند به اظهارات امانی پاسخ داد و از آخرین وضعیت تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم تازه لیگ برتری شده کراپ الوند ایرانیان اظهار داشت: از ماه گذشته تمرینات خود را آغاز کرده‌ و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. اکنون به فکر انجام بازی‌های تدارکاتی هستیم تا در زمان شروع مسابقات، در بهترین شرایط قرار بگیریم.

سرمربی کراپ الوند در خصوص جدایی رضا امانی از این تیم گفت: بخش زیادی از بازیکنان، پیش از ورود من قرارداد خود را نهایی کردند. بعد از چند جلسه تمرین، متوجه شدم اگر در جمع بازیکنان کراپ قرار بگیرد، بازی کمی به او می‌رسد و به همین دلیل به صورت مستقیم این موضوع را با او مطرح کردم.

وی افزود: امانی ابتدا قصد ماندن در تیم را داشت اما در ادامه با مذاکراتی که انجام داد، تصمیم بر جدایی گرفت و بر سر مبلغ دریافتی با مدیران باشگاه به توافق نرسید. وی ۵۰ درصد از قرارداد خود را همان ابتدا دریافت کرده بود. فکر نمی‌کنم در هیچ باشگاهی پیش از شروع مسابقات این مبلغ پرداخت شود که نشان از احترام به وی بوده است.

لک در پاسخ به این سوال که امانی در مصاحبه خود صحبت هایی علیه شما انجام داده است، گفت: تا زمانی که در تمرینات ما حضور داشت، با احترام با او برخورد کردیم و هیچ تفاوتی با سایر بازیکنان نداشت. فقط با صداقت با او برخورد کردم تا در ادامه برایش مشکلی ایجاد نشود اما گفته اگر شفاف‌سازی کند، بسیاری از افراد رسوا می شوند. حتی در اظهار نظری گفته به خاطر کادو تولد برخی از اعضای کادر فنی، به بازیکن بازی می دهند. امیدوارم در این دو مورد شفاف سازی کند تا خود ما بفهمیم منظور او چه بوده است.

لک افزود: روابط بین جامعه فوتسال باید در بهترین شرایط باشد و همه برای پیشرفت این ورزش کمک کنیم. به همین دلیل نمی خواهم دلخوری ها بیشتر شود. فقط از امانی درخواست می کنم شفاف صحبت کند.

وی در خصوص مصدومیت علیرضا رفیعی پور بازیکن ملی پوش گفت: متاسفانه در دیدار اول تیم ملی برابر ازبکستان دچار مصدومیت شد. در مرحله اول، پزشکان آسیب‌دیدگی زانوی او را تشخیص دادند و به دلیل التهاب باید ۱۰ روز فیزیوتراپی انجام دهد تا پس از آن مشخص شود که مصدومیت او دقیقا چیست و چه مدت دور خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

M جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

خوب اینم از جواب لک حالا آقای امانی بیا همه چیزو فاش کن بزار بفهمیم چه خبره اسم ببر کی برای کی کادو تولد خریده
مربی بزرگی مثل لک این حرفای تو خالی تو تو روند کاریش تاثیر نمیزاره بسم الله منتظریم حرف بزن موضوع کادوی تولد و بقیه چیزایی که ازش شرم داری رو بگو (M)

نام شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

رضا لک هیچى از نظر فنى بلد نیست فقط با رابطه و زیر آب زنى میخواد تیم بگیره هر جا هم مقام آورده بازیکنان بودند که کار رو تمام کردند مثل گیتى پسند وگرنه چرا توى میثاق و سارى با اون همه حمایت تماشا چى هیچى نشد؟!! لک فقط تابع بازیکنان هست و خودش هیچکاره است

ناشناس جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

رضا لک عروسک مهدی جاویده. بدون اجازه اون کاری نمیکنه

رضا سهیلی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

اقایون این رضا امانی یه بازیکن بی اخلاق و مشکل داره رضا لک بی دلیل کسی رو کنار نمیزاره رضا لک یه مربی اخلاق مدار و متین
امانی از سوزش یه ضرری زده اصلا در حد لیگ برتر نیست