کد خبر : 183902
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 13:25
-

طیبی به دنبال دومین گل در بنفیکا

طیبی به دنبال دومین گل در بنفیکا

فوتسالیست ایرانی بنفیکا پرتغال امیدوار به تکرار گلزنی خود برای این باشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی پس از پیوستن به بنفیکا تاکنون یک بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده که موفق به زدن یک گل برای این تیم شده و حالا در تمرینات با انگیزه بیشتری کارش را دنبال می‌کند تا روند گلزنی خود را ادامه دهد.بنفیکا که تاکنون سه بازی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر پرتغال انجام داده و سه برد به دست آورده، تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون در جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتسال پرتغال قرار گرفته و در هفته چهارم امیدوار به کسب پیروزی و صدرنشینی در حضور ستاره ایرانی خود است.

یاران طیبی روز یکشنبه در چهارمین بازی فصل لیگ برتر پرتغال باید به مصاف کاندوزو رده هفتمی بروند که در صورت برتری شانس صدرنشینی را خواهند داشت.

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی بنفیکا که در نخستین بازی خود با پیراهن این تیم موفق به گلزنی برابر سانژواننسی شد، تلاش می‌کند تا مقابل کاندوزو نیز این کار را انجام دهد و آمار گل‌های خود را بالاتر ببرد.

بازیکن ایرانی بنفیکا طی چهار فصل اخیر که در غیرت قزاقستان عضویت داشت، دو بار عنوان آقای گلی لیگ برتر این کشور را به دست آورد که البته در بنفیکا و برابر ستاره‌های برزیلی هم‌تیمی‌اش و همچنین اسپورتینگ لیسبون، کار سختی برای رسیدن به آقای گلی خواهد داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.