کد خبر : 184205
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 13:29
-

مربیان تیم ملی فوتسال بانوان بدون حقوق

مربیان تیم ملی فوتسال بانوان بدون حقوق

مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال حقوق کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان را از اردو‌های سال قبل هنوز پرداخت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف درباره قرارداد شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با باشگاه سایپا گفت: این خبر را شنیده ام، اما از جزئیات آن بی خبرم و از اینکه قراردادش منافاتی با فدراسیون فوتبال دارد یا خیر را نمی‌دانم.
وی افزود: شاید فدراسیون فوتبال سخت گیری‌هایی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی داشته باشد که سرمربی تیم ملی نباید با یک تیم باشگاه‌های قرارداد ببندد.
مربی تیم ملی گفت: به لحاظ قانونی شاید سخت گیری فدراسیون فوتبال درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی با یک تیم باشگاهی درست باشد، اما فدراسیون مدت‌ها است که فقط در زمان اردو‌ها به مربیان حقوق می‌دهد و با تعطیلی چند ماهه خبری از اردو‌ها نیست و معیاری برای پرداخت‌ها هم وجود ندارد.
وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی نمی‌تواند منتظر فدراسیون باشد، آخرین اردوی تیم ملی به اواخر پاییز سال قبل بازمی گردد و از حدود یک سال قبل تیم ملی اردویی نداشته است.
شریف گفت: وقتی اردویی نباشد، پرداختی هم وجود ندارد. فدراسیون فوتبال هنوز حقوق اردو‌های سال قبل کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان را پرداخت نکرده است.
سرمربی تیم هیئت خراسان رضوی در خصوص شرایط تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی افزود: بخشی از کار‌های مربوط به تیم و بازیکنان انجام شده، برنامه ریزی برای برگزاری تمرینات تیم انجام شده است و منتظر تصمیم سازمان لیگ فوتسال هستیم تا تاریخ دقیق آغاز لیگ مشخص شود.
وی افزود: با بازیکنان صحبت کردیم و در صورت فراهم شدن شرایط، تمرینات تیم هیئت خراسان رضوی را شروع می‌کنیم.
شریف که به عنوان نایب رییس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی هم فعالیت دارد، درباره خبری مبنی بر حضور احتمالی نیلوفر اردلان سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان سایپا در این استان گفت: تیم هیئت خراسان رضوی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان حضور دارد، من هم به عنوان سرمربی این تیم هستم و مذاکرات انجام شده است.
وی افزود: نمی‌دانم، حامی مالی جدیدی از استان ما در لیگ بانوان حضور دارد یا خیر، اما در هر صورت حضور خانم اردلان در خراسان رضوی از تیم هیئت فوتبال استان نیست.
وی افزود: اگر تیم دیگری از خراسان رضوی قصد دارد، در لیگ برتر فوتسال بانوان تیمداری کند، از حضور این تیم حمایت می‌کنیم، چون نشان دهنده توسعه فوتسال بانوان در زمان فعالیت ما در استان است و از آن استقبال می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.