کد خبر : 185506
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 8:07
-

طاهری:از دور جدید تمرینات به منصوری اضافه می شوم/باشگاه‌ها و بازیکنان تیم‌ها بلاتکلیف هستند

طاهری:از دور جدید تمرینات به منصوری اضافه می شوم/باشگاه‌ها و بازیکنان تیم‌ها بلاتکلیف هستند

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال، گفت: سال گذشته پس از اتمام فصل قرارداد جدیدی با ستارگان ورامین امضا نکردم اما حالا به تیم شهید منصوری قرچک پیوستم و از دور جدید تمرینات به تیم اضافه می‌شوم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«محمد طاهری» در خصوص برگشتن تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به لیگ برتر و وضعیت خود برای فصل آینده، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که تیم ریشه‌دار و پرطرفدار منصوری که عنوان‌های قهرمانی ایران و آسیا را نیز در کارنامه خود دارد به فوتسال برگشته است. شهر قرچک یکی از مهدهای فوتسال ایران است و بسیاری از جوانان این شهر هوادار پر و پا قرص این رشته هستند.

وی ادامه داد: سال گذشته پس از اتمام فصل، قرارداد جدیدی با ستارگان ورامین امضا نکردم اما حالا در خدمت تیم شهید منصوری قرچک هستم و از دور جدید تمرینات به تیم اضافه می‌شوم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد احتمال برگزاری لیگ به صورت مجتمع، خاطرنشان کرد: باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد. در حال حاضر تیم‌ها بلاتکلیف هستند و مجبورند که به این نحو لیگ را برگزار کنند. برگزاری لیگ به صورت مجتمع نمی‌تواند خوب باشد و اگر لیگ به همان صورت گروه‌های هفت تیمی برگزار می‌شد، بهتر بود.

طاهری افزود: باشگاه‌ها و بازیکنان تیم‌ها بلاتکلیف هستند و و این موضوع شرایط سختی برای آن‌ها به وجود آورده است. باشگاه‌ها باید هزینه‌های زیادی تا شروع لیگ بپردازند و از سویی دیگر بازیکنان فوتسال که اکثرا شغلشان این رشته است و درآمدی از جای دیگر ندارند چند ماهی می‌شود که هیچ دریافتی نداشتند.

وی درباره لیگ برتر امسال با حضور چند تیم قدرتمند، گفت: امیدوارم با این اتفاق لیگ جذاب و چند قطبی شود. خوشحالم که تیمی مانند کراپ الوند با مدیریتی خوب آمده و دارد در فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کند. از سویی دیگر از «کریم منصوری» تشکر می‌کنم که دوباره به فوتسال برگشته است. تیم منصوری اسم بزرگی دارد اما باید به این توجه داشته باشیم که در حال حاضر نباید انتظارات زیادی از این تیم داشته باشیم چرا که در حال حاضر شرایط سختی داریم. مطمئن باشید در سال‌های آینده بیشتر از تیم منصوری خواهید شنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.