کد خبر : 185522
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 19:12
-

چرا حسن زاده به داورزنی ترجیح داده شد؟

چرا حسن زاده به داورزنی ترجیح داده شد؟

دلیل ترجیح حسن زاده به گزینه بومی منصوری مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

رضا “سهم‌دینی” مدیرعامل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفت و گویی،  اظهار داشت: حسن زاده با رضا داورزنی ارتباط بسیار دوستانه‌ای دارد.  البته می‌خواستیم از سرمربیان بومی استفاده کنیم، اما متاسفانه داورزنی برخلاف میل ما با تیم دیگری قرارداد امضاء کرد و به همین دلیل با تصمیم اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم برای دومین بار با حسن زاده وارد مذاکره شویم. خوشبختانه قرار شد فصل بعد او به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم شهید منصوری قرچک قرار گیرد.

در زمان مدیریت من داورزنی قرارداد خود را کامل دریافت کرد

مدیرعامل تیم شهید منصوری قرچک درباره اینکه چرا در همان بار اول که با حسن زاده مذاکره کرده بود به توافق نرسید بیان داشت: نظر ما ابتدا این بود که اگر بخواهیم تیم را به قرچک ببریم بهتر است از مربی بومی مثل داورزنی استفاده کنیم. متاسفانه بعد از این موضوع داورزنی با یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای انجام داد و  در آنجا گفت من به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری اعتماد ندارم و ترجیح می‌دهم که با این تیم کار نکنم. من بلافاصله بعد از این مصاحبه با داورزنی صحبت کرده و به او گفتم زمانی که شما با باشگاه ستارگان ورامین قرارداد امضاء کردید من در این باشگاه نبودم.

سهم دینی ادامه داد: جالب است زمانی که من به عنوان مدیرعامل تیم ستارگان ورامین انتخاب شدم، داورزنی پول قرارداد خود را کامل دریافت کرده بود. او اگر مسلمان باشد کاملا متوجه می‌شود که در زمان مدیریت بنده حال تیم بسیار خوب بوده و این را می‌توان از نتایجی که تیم فصل قبل در مسابقات لیگ کسب کرد، متوجه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.