کد خبر : 185922
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1399 - 17:56
-

شمسایی:خوشحالم مجوز برگزاری لیگ صادر شد/نباید از ابتدا اول آبان را زمان شروع لیگ اعلام می کردند

شمسایی:خوشحالم مجوز برگزاری لیگ صادر شد/نباید از ابتدا اول آبان را زمان شروع لیگ اعلام می کردند

شمسایی از شروع لیگ ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی پیرامون مشخص شدن زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: زمانی که موضوعی به تصویب جمع می‌رسد صحبت کردن و نظر دادن در خصوص آن بی‌فایده است، من از این ناراحتم که چرا روز اول مسئولان اعلام کردند ۱ آبان مسابقات آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: در این زمان بسیاری از تیم‌ها  با دو شرایط مصدومیت و همچنین هزینه‌های اضافه دست و پنجه نرم کردند، مسئولان باید طبق مصوبه خود عمل می‌کردند؛ با این وجود این شرایط تمام شد و قصد بازگشت به گذشته را ندارم.

وی تشریح کرد: از اینکه مجوز برگزاری صادر شد بسیار خوشحال هستم، باید خود را برای آغاز رقابت‌ها آماده کنیم تا بتوانیم بهترین نمایش را از خود نشان دهیم.

شمسایی در خصوص آخرین وضعیت تمرینات و مراحل آماده‌سازی تیم گیتی‌پسند گفت: از روزهای ابتدایی تمرینات این تیم با وقفه‌ها و استراحت چند روزه پیگیری می‌شود و همچنان به تمرینات خود ادامه خواهیم داد؛ چند بازیکن مصدوم داریم که کار را برای ما سخت می‌کند اما با این وجود همه تیم تلاش خواهیم کرد تا در بهترین حالت در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص وضعیت نامشخص دومین سهمیه فوتسال استان اصفهان، یعنی هایپر شهر شاهین شهر اظهار داشت:  برای بهتر مشخص شدن این دست مشکلات باید به ساختار کلی فوتسال کشور توجه کنیم، در سال‌های گذشته شاهید بودیم تیم‌های همچون شن‌سا، فولاد ماهان، دبیری و تاسیسات با وجود کسب عناوین کشوری و بین‌المللی منحل شدند؛ این برای من یک علامت سوأل است که چرا یک تیم از اصفهان با وجود اینکه سال‌ها در لیگ‌های برتر حاضر بوده است به راحتی در جاده منحل شدن قرار می‌گیرد.

وی در پایان افزود: این نشان دهنده ضعف در ساختار مدیریتی است که نیاز به بازنگری دارد که تیم‌های بدون پشتیبان وارد مسابقات می‌شوند و به راحتی نیز از بین می‌روند؛ اگر تیم‌های که وارد مسابقات می‌شود با ساختار مناسب و ارائه ضمانت فعالیت کنند قطعاً دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.