کد خبر : 186223
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 15:37
-

جلسه هیئت فوتبال اصفهان برای رسیدگی به مشکلات هایپرشاهین شهر

جلسه هیئت فوتبال اصفهان برای رسیدگی به مشکلات هایپرشاهین شهر

مسئولان تیم فوتسال هایپرشهر برای مشخص شدن وضعیتشان در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، امروز جلسه بسیار مهمی را با اعضای هیئت فوتبال اصفهان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، این روز‌ها در وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارد و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر کناره گیری این تیم از مسابقات فصل بعد لیگ برتر به گوش می‌رسد.ظاهرا هیئت فوتبال استان اصفهان شدیدا به دنبال آن است تا تیم هایپرشهر را در مسابقات لیگ برتر فوتسال حفظ کند و به هیچ عنوان قصد واگذاری امتیاز این تیم را ندارد.

از همین رو مسئولان هیئت فوتبال اصفهان، امروز با ریاست حمیدرضا دادخواه (دبیر هیئت فوتبال اصفهان)، جلسه بسیار مهمی را با مسئولان تیم هایپرشهر شاهین شهر برگزار کردند. هدف از برگزاری این جلسه، رسیدگی به مشکلات تیم فوتسال هایپرشهر شهر شاهین شهر برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر بود و به گفته مسئولان هیئت فوتبال اصفهان به احتمال بسیار زیاد، تکلیف تیم هایپرشهر تا امشب مشخص خواهد شد.

تیم فوستال هایپرشهر شاهین شهر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز و ایمان شیراز هم‌گروه شده است و در اولین مسابقه خود باید روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در سالن تختی شاهین شهر به مصاف تیم ایمان شیراز برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.