کد خبر : 186225
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 16:39
-

وضعیت مبهم یک عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال

وضعیت مبهم یک عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال

با وجود برکناری حامد نجفی از مدیرعاملی باشگاه مس سونگون،عضویت او در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای تعیین وضعیت لیگ های فوتسال هفته گذشته برگزار شد. نکته مهم در این جلسه حضور حامد نجفی مدیرعامل سابق باشگاه مس سونگون در این جلسه بود. نجفی که پیش از این به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون در هیات رئیسه عضویت داشت چند هفته ای هست که از این سمت برکنار شده و جای خود را به محمدرضا کافی داده است.

حضور مدیرعاملی که سمتی در فوتسال ندارد در هیات رئیسه چندان قابل توجیه نیست با این حال با توجه به اینکه نجفی از اعضای منصوبی سازمان لیگ فوتسال است به جایگاه او در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال خدشه‌ای وارد نمی‌شود. نجفی یکی از دو شخص منتخب رئیس فدراسیون فوتبال بوده و عضویت او در هیات رئیسه از سوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال یعنی مهدی تاج صورت گرفته و مادامی که رئیس فدراسیون صلاح بداند در عضویت هیات رئیسه باقی خواهد ماند.

نجفی پیش از این هم در سال ۹۵ در حالی که عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بود از مدیرعاملی باشگاه مس سونگون برکنار شد اما در این سمت باقی ماند و بار دیگر تاریخ برای او تکرار شده و باید دید تا چه زمانی در تصمیمات فوتسالی نظر او هم گرفته خواهد شد و در هیات رئیسه فوتسال حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.