کد خبر : 186350
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 12:57
-

انتخاب سرمربی شهروندساری تا سه‌شنبه

انتخاب سرمربی شهروندساری تا سه‌شنبه

به گفته مسؤولان باشگاه شهروند ساری تا سه شنبه این هفته سرمربی جدید این تیم انتخاب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به گفته مسؤولان باشگاه شهروند ساری سرمربی تنها نماینده فوتسال شمال کشور تا سه شنبه این هفته انتخاب خواهد شد که با احتمال فراوان هدایت تیم شهروند ساری در فصل جدید بر عهده مربی بومی خواهد بود.

تقریبا دو ماه پیش از سوی مسؤولان باشگاه شهروند ساری، محسن حسن زاده به عنوان سرمربی بین بازیکنان معارفه شده بود و این مربی کار بلد نزدیک یک ماه در تمرینات شهروند حضور داشت که پس از لغو مسابقات لیگ برتر بنا به دلایلی حسن‌زاده از این تیم جدا شد و با یک قرارداد جدید به تیم شهید منصوری قرچک پیوست و در حال حاضر شهروند سرمربی ندارد.

پس از اینکه سازمان لیگ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور را از ۲۶ آذر اعلام کرد تمرینات تیم شهروند ساری از دیروز شنبه با حضور چند بازیکن فصل گذشته و همچنین چند بازیکن جدید دیگر و البته بدون سرمربی با حضور سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه در سالن ورزشی سید رسول حسینی از سر گرفته شد.

سازمان لیگ ۲۶آذر را آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور اعلام کرد که در هفته نخست تیم شهروند ساری با قرعه استراحت روبرو شد که این قرعه با توجه به نبود سرمربی شهروند و هماهنگی بیشتر بازیکنان به نفع این تیم مازندرانی شد.

قرار است فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شود که تیم شهروند ساری در گروه اول این مسابقات با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، محمد سیما قم، مقاومت البرز، اهورا بهبهان، کراپ الوند قزوین همگروه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.