کد خبر : 186337
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 8:03
-

طیبی: با این برخوردها بخش خصوصی دلسرد می‌شود/ با وکیل باشگاه چیپس کامل به فدراسیون فوتبال می‌رویم

طیبی: با این برخوردها بخش خصوصی دلسرد می‌شود/ با وکیل باشگاه چیپس کامل به فدراسیون فوتبال می‌رویم

مسئول کمیته فوتسال استان خراسان رضوی گفت : پیگیر رای انضباطی باشگاه چیپس کامل در فدراسیون هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید طیبی مسئول کمیته فوتسال استان خراسان رضوی اظهار داشت: از ستاد کرونا در استان مجوز برگزاری تمرینات چیپس کامل را گرفته‌ایم و تمرینات این تیم در حال پیگیری است، اما متاسفانه بعد از گذشت چندین روز تکلیف اعتراض باشگاه چیپس در کمیته استیناف مشخص نشده است.

وی افزود : مراحل صدور رای بسیار طولانی شده و این مسائل بخش خصوصی را دلسرد خواهد کرد، برای پیگیری این رای انضباطی به همراه وکیل باشگاه چیپس کامل به فدراسیون خواهم رفت.

طیبی با بیان این‌که سازمان لیگ در اعلام برنامه مرحله دوم رقابت های لیگ دسته دوم عجله کرده است، افزود : در حال حاضر تکلیف رای چیپس کامل در کمیته استیناف مشخص نشده، اما سازمان لیگ نام تیم فیروزکوه را در برنامه مرحله بعدی این مسابقات اعلام کرده است، بهتر بود سازمان لیگ تا مشخص شدن این موضوع برنامه مسابقات را اعلام نمی کرد یا این که نام این تیم درج نمی شد تا کمیته استیناف رای خود را اعلام کند.

رئیس کمیته فوتسال استان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف انتقال سهمیه باشگاه هتل کاج مشهد به چیپس کامل مشخص شده است یا خیر،  اظهار داشت : این دو مجموعه کارهای ابتدایی واگذاری سهمیه را بدون اطلاع ما انجام دادند و پس از آن جلسه‌ای با حضور ما برگزار شد و در این جلسه دو طرف توافقاتی با یکدیگر داشتند، اما پس از آن مجموعه هتل کاج و چیپس کامل بر روی انتقال این سهمیه با مشکل مواجه شدند.

طیبی خاطرنشان کرد: مستندات دو باشگاه را به صورت کامل برای فدراسیون ارسال کرده ایم تا فدراسیون در خصوص این موضوع تصمیم بگیرد، شنیده‌ایم که رای صادر شده است اما به صورت رسمی چیزی برای ما ارسال نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.