کد خبر : 186173
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 9:05
-

مرتضایی: لیگ فوتسال فشرده برگزار می شد به نفع ما بود/هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید

مرتضایی: لیگ فوتسال فشرده برگزار می شد به نفع ما بود/هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید

سرمربی فرش آرا از شرایط تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد، درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه در این مدت به دلیل مشخص نبودن تاریخ دقیق رقابت‌های لیگ، در یک بلاتکلیفی محض بودیم. البته این شرایط تقریبا برای همه وجود داشت ولی در کل دو ماه است که تمرینات را شروع کردیم اما به دلیل ویروس کرونا و عدم اطلاع از تاریخ برگزاری مسابقات و دور بودن مسافت هیچ بازی دوستانه‌ای نتوانستیم انجام بدیم.
او ادامه داد: تیم از نظر روحی و روانی در ایده‌آل‌ترین شرایط ممکن قرار دارد چراکه دوست داریم شروع خوبی را در این فصل تجربه کنیم. اولین بازی ما در لیگ با تیم ایمان سبز خواهد بود که تیم جوان اما برای ما کاملا ناشناخته است و واقعا هیچ شناختی از حریف نداریم.
مرتضایی درباره هدفگذاری باشگاه برای فصل جدید بازی‌ها گفت: فرش‌آرا همیشه جزو مدعیان بوده فصل قبل هم بهترین خط دفاعی لیگ را داشت. برای صعود به مرحله بعد خیلی امیدواریم اما در یک گروه کاملا سختی هستیم. امیدوارم لیگ خوبی را شاهد باشیم خیلی خوب شد که لیگ متمرکز نشد چون تجربه سایر رشته‌ها را می‌بینم که چطور برخی تیم‌ها با مشکلات آسیب‌دیدگی و … مواجه شدند و یا حتی اسپانسر‌ها خیلی استقبال نکردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.