کد خبر : 186357
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 11:10
-

لک: بازی برابر فردوس دشوار است/ آماده شروع لیگ برترفوتسال هستیم

لک: بازی برابر فردوس دشوار است/ آماده شروع لیگ برترفوتسال هستیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت : در هفته نخست لیگ برتر برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص آمادگی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان اظهار داشت: بعد از حضورم در کراپ الوند و اعلام برنامه لیگ برتر از سوی سازمان لیگ، توانستیم تمرینات خوبی را با یک برنامه‌‌‌ریزی مناسب انجام دهیم و تیم را آماده این رقابت‌‌ها کنیم. در حال حاضر هم شرایط تیم برای شروع لیگ مساعد است.

وی افزود: در این مدت بازی‌‌‌‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و بازیکنان به هماهنگی لازم رسیده‌اند. امیدوارم با تجربه بالایی که بعضی از بازیکنان دارند و با برنامه‌ریزی کادر فنی، بتوانیم بازی‌های زیبایی را در لیگ به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان در پاسخ به اینکه چه نظری درخصوص بازی هفته اول برابر فردوس قم دارید، اظهار داشت: هنوز لیگ آغاز نشده و نمی‌توانیم آنالیز دقیقی نسبت به تیم ها داشته باشیم اما در این مدت اطلاعاتی از تیم قمی به دست آورده‌ایم. در هر صورت نمایندگان قم همیشه از کیفیت خوبی برخوردار بودند و قطعاً بازی برابر این تیم دشوار خواهد بود اما ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

لک در پاسخ به این سوال که مصدومیت علیرضا رفیعی پور رفع شده است یا خیر، عنوان کرد: از روز گذشته علیرضا رفیعی پور تمرینات خود را در سالن آغاز کرده و با انگیزه بالایی که دارد، احساس می‌کنم پس از گذشت چند هفته از لیگ برتر، به شرایط مسابقات برسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.