کد خبر : 186509
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 15:27
-

ابتلای سرمربی،. سرپرست و هفت بازیکن مقاومت به کرونا

ابتلای سرمربی،. سرپرست و هفت بازیکن مقاومت به کرونا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواب تست کرونای ۹ نفر از اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز شامل سرپرست، سرمربی و ۷ نفر از بازیکنان این تیم مثبت شد و بلافاصله این افراد به قرنطینه خانگی رفتند. ابراهیم صوری سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواب تست کرونای ۹ نفر از اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز شامل سرپرست، سرمربی و ۷ نفر از بازیکنان این تیم مثبت شد و بلافاصله این افراد به قرنطینه خانگی رفتند.

ابراهیم صوری سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: در آخرین تستی که از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم گرفته شد، مشخص شد که جواب تست ۹ نفر از اعضای تیممان که شامل بنده و فرهاد کشاورز (سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز) و ۷ نفر از بازیکنان است، مثبت شده و اکنون در قرنطینه خانگی حضور داریم.

تیم فوتسال مقاومت البرز خود را برای بازی روز چهارشنبه برابر تیم اهورای بهبهان آماده می‌کرد و حالا با مثبت شدن تست کرونای ۹ نفر از اعضای این تیم باید دید که آیا این بازی برگزار می‌شود یا خیر. آن طور که گفته می‌شود جواب تست کرونای مقاومتی‌ها به سازمان لیگ ارسال شده و بعد از تصمیم کمیته پزشکی مشخص می‌شود که آیا بازی این تیم برابر اهورا برگزار می‌شود یا خیر.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.