کد خبر : 186689
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 23:55
-

باقری: با اصغری مقدم و بازیکنان توانمند به ایستادن روی سکو امیدواریم / با آمادگی کامل وارد لیگ می شویم

باقری: با اصغری مقدم و بازیکنان توانمند به ایستادن روی سکو امیدواریم / با آمادگی کامل وارد لیگ می شویم

مدیر عامل باشگاه سن ایچ از تیمش در لیگ برتر می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه  هدف‌گذاری تیمش از حضور در رقابتهای امسال لیگ برتر را کسب عنوان با نگاه به قهرمانی ارزیابی کرد.
«محمد باقری» افزود: آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در ساوه و با دیدار سن ایچ و مس سونگون است.
وی شرایط تیم را از حیث آمادگی و برگزاری اردوهای پیش فصل و تدارک لازم، مساعد ارزیابی کرد و گفت: از همه نظر آماده حضور در میادین هستیم.
به گفته او غیر از ۲ بازیکن مصدوم همه یاران سن ایچ با آمادگی کامل در اختیار سرمربی قرار دارند تا دست او برای کارهای تاکتیکی و کسب نتایج لازم مقابل رقبا باز باشد.
باقری گفت: اخیرا تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی سن ایچ انجام شد که خوشبختانه نتیجه همه آزمایش ها منفی اعلام شد.
مدیرعامل باشگاه سن ایچ گفت: هواداران ساوجی همواره نقش پررنگی در تزریق روحیه به تیم و کسب موفقیت دارند و دریغ که به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی توانیم نفس گرم آنها را در سالن فجر احساس کنیم اما شک نداریم که با دل و جان همچنان تیم شهرشان را دوست دارند و دعای خیرشان پشتوانه مطمئن این باشگاه است.
وی در خصوص اهداف سن ایچ از حضور در رقابتهای لیگ برتر امسال، گفت: در گام نخست صعود به جمع ۶ تیم برتر و پایانی این مسابقات است و در مرحله دوم هم استراتژی تیم را برای قرارگرفتن در رده های بالاتر طرح ریزی خواهیم کرد.
باقری گفت: برنامه ریزی بلندمدت باشگاه سن ایچ مبتنی بر کسب نتیجه و در نهایت بعنوان پرچمدار ورزش ساوه کسب افتخاری در خور نام فوتسال این شهرستان است.
وی گفت: کادر فنی با دانش و در راس آن جواد اصغری مقدم همراه با بازیکنان توانمند که اغلب آنها از جوانان ساوجی هستند، ما را به کسب نتایج مناسب و قرار گرفتن روی سکو امیدوار کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.