کد خبر : 186539
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 10:18
-

مظفر: حضور بازیکنان ایرانی در کویت به خاطر من نیست/آنها می‌توانند نقش جدیدی ایفا کنند

مظفر: حضور بازیکنان ایرانی در کویت به خاطر من نیست/آنها می‌توانند نقش جدیدی ایفا کنند

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال کویت گفت: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ کویت باعث ارتقاء سطح بازی این کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر در خصوص شروع تمرینات تیم ملی فوتسال کویت اظهار داشت: اردوهای ما تقریبا یکسال است که به صورت سالنی تعطیل شده اما به خاطر تعطیلی نیم فصل این هفته اردوی ۴ روزه خواهیم داشت. برنامه ما این است در زمان لیگ اردوها را به مدت هفته‌ای ۲ روز داشته باشیم. بعد از لیگ هم اردوی متمرکز خواهیم داشت که اگر مسابقات داخل سالن آسیا برگزار شود در این تورنمنت شرکت کنیم.

سرمربی ایرانی تیم ملی کویت برای حضور این کشور در بازی‌‌های داخل سالن آسیا، عنوان کرد: هنوز خبری مبنی بر لغو بازی‌های داخل سالن آسیا اعلام نشده و برنامه ما بر همان اساس چیده شده است. ما هم اردوی خارج از کشور خواهیم داشت هر چند با توجه به شرایط کنونی نمی‌دانیم این موضوع عملی شود یا خیر اما برنامه ما این است دو کمپ خارج از کشور داشته باشیم، در صورتی که شرایط فراهم نشود در همین کویت اردوها را پیگیری می‌کنیم.

مظفر درباره برگزاری بازی‌های دوستانه، خاطرنشان کرد: بازی دوستانه هم در نظر گرفته‌ایم که اگر به خارج از کشور برویم راحت می‌توانیم تیم پیدا کنیم در غیر این صورت باید کشورها را به ایران دعوت کنیم. به خاطر وضعیت کرونا همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست این برنامه‌ها چقدر اجرایی شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید به خاطر حضور شماست که بازیکنان ایرانی تمایل دارند در کویت بازی کنند عنوان کرد: در واقع می‌توانم بگویم به خاطر حضور من نیست به دلیل راه‌اندازی لیگ کویت است، به خاطر اینکه یک بستر در یک کشور نزدیک به ایران برای بازیکنان ایرانی فراهم شده است. البته از خیلی کشورهای دیگر هم در لیگ کویت بازی می‌کنند مثلا الکویت ۲ بازیکن اوکراینی گرفته است. همچنین بازیکنانی از بحرین، لبنان، تونس، مصری‌ و فلسطین اینجا هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان از همه کشورهای اطراف در لیگ کویت بازی می‌کنند و فقط بازیکنان ایران نبودند که به اینجا آمدند. شرایطی فراهم و لیگ جدید راه‌اندازی شده که بعضی از کشورها در آن مشارکت می‌کنند. باتوجه به اینکه لیگ کویت تازه تاسیس است نیاز به کمک دارد تا جان و قوام بگیرد بنابراین حتماً نیاز است که از بازیکنان کشورهای دیگر به این لیگ تزریق شوند تا کیفیت بالا رود.

مظفر یادآور شد: در نتیجه مسئله حضور من نیست که بازیکنان ایرانی به کویت می‌آیند؛ مثلا ببینید ما اینجا مربی اوکراینی یا لبنانی نداریم اما بازیکنان آنها بازی می‌کنند. من هم فردا اینجا نباشم لیگ باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور بازیکنان ایرانی به لیگ کویت کمک می‌کند، تصریح کرد: برای بازیکنان ایرانی شرایطی فراهم شده هر چند منفعت بیشتر برای لیگ کویت است. حضور بازیکنان ایرانی با سطح بالایی که دارند در واقع می‌توانند باعث ارتقاء لیگ کویت باشند. در عین حال من فکر می‌کنم یک منفعت دو طرفه است به دلیل اینکه بازیکنان ایرانی شرایط متفاوتی را نسبت به قبل تجربه می‌کنند، اینجا در واقع بازیکنان ملیت‌های مختلف روبه‌رو می‌شوند.

سرمربی تیم ملی کویت با توجه به کیفیتی که بازیکنان ما دارند می‌توانند شرایط جدیدی را تجربه کنند، مثلاً باید نقش‌های جدیدی را در تیم‌های جدید خود ایفا کنند. شاید تجربه آنها باعث شود در واقع بیشتر حالت مدیریت و کنترل بازی را داشته باشند. براین اساس هم چالش جدیدی برای بازیکنان ایرانی فراهم می‌شود و هم اینکه از نظر مالی هم فکر می‌کنم به هر حال شاید برای آنها نقطه عطفی باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.