مسعود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد اظهار کرد: امیدوارم با تیم خوب و کادرفنی قوی که داریم، فصل خوبی را برای فوتسال مشهد رقم بزنیم. به دلیل فاصله زیاد مشهد با سایر تیم‌های لیگ برتری، نتوانستیم با تیم‌های لیگ برتری بازی دوستانه انجام دهیم. چند بازی تدارکاتی با تیم‌های مشهدی انجام دادیم و سعی کردیم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم.

وی در خصوص بازی اول مقابل ایمان سبز شیراز بیان کرد: تیم ایمان سبز، همان تیم لیگ برتری ارژن شیراز فصل قبل است که با اسپانسر جدید در این رقابت‌ها حضور دارد. عملکرد این تیم را ندیدیم و باید برای اولین بار در بازی نخست، خود را محک بزنیم. باید وارد بازی شویم تا سطح کیفی این تیم را درک کنیم. امیدوارم که بتوانیم ناکامی‌های فصل قبل را جبران کنیم.

گلر ملی‌پوش تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص ورود هواداران به سالن بازی، توضیح داد: به نظر من بهتر است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه ورود هواداران به سالن صادر شود؛ چراکه بازی فوتسال بدون حضور تماشاگران، لذتی ندارد. وقتی وارد سالن می‌شویم، هیچ هیجانی وجود ندارد و بازی کردن برایمان سخت می‌شود. البته همین‌که مسئولان توانستند لیگ را با این اوضاع بیماری کرونا برگزار کنند، جای تشکر دارد.

محمدی در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال ایران و شرایطش عنوان کرد: در اردوی ازبکستان نتوانستم همراه تیم ملی باشم، اما با صحبت‌ها و پیگیری‌هایی که انجام دادیم، مشکل خروج از کشورم حل شد. فکر می‌کنم بعد از شروع لیگ، در دی‌ماه تمرینات تیم ملی هم آغاز شود. به عنوان کسی که سرباز این کشور هستم، آماده خدمت به تیم ملی هستم. امیدوارم بتوانیم قهرمان آسیا شویم. یکی از آرزوهایم این است که دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام جهانی باشم.