کد خبر : 186795
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 11:45
-

احتمال رویارویی تیم ملی فوتسال با اروپایی‌ها در بهمن ماه

احتمال رویارویی تیم ملی فوتسال با اروپایی‌ها در بهمن ماه

به احتمال بسیار زیاد تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا بهمن ماه امسال چند بازی دوستانه با تیم‌های مطرح اروپایی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کشورمان فروردین ماه سال آینده باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند و از همین رو کمیته فوتسال به دنبال فراهم کردن مقدمات بازی‌های دوستانه برای ملی پوشان کشورمان است تا بازیکنان با آمادگی بالایی به مصاف رقبای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا بروند. ظاهرا هدف اول کمیته فوتسال، بازی با تیم‌های مطرح اروپایی در بهمن و اسفند ماه است؛ اما از آن جا این کشور‌ها در آن زمان درگیر مسابقات خود برای صعود به جام جهانی هستند و تیم‌های صعود نکرده به این بازی‌ها هم انگیزه و کیفیت لازم را برای انجام بازی دوستانه ندارند، کمیته فوتسال در تلاش است تا با چند تیم خوب اروپایی به توافق رسیده و بهمن ماه چند بازی دوستانه با ملی پوشان کشورمان در ایران برگزار کنند.

مسئولان کمیته فوتسال با فدراسیون فوتبال کویت (میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا) به توافق دست پیدا کرده‌اند و قرار است ملی پوشان روز‌های ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه در فاصله ۲ هفته مانده به شروع بازی‌های جام ملت‌ها ۲ دیدار دوستانه را برابر این تیم برگزار کنند.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۳ تا ۱۴ فروردین ماه به میزبانی کویت و در سالن شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود و در پایان، ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ را که شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار می‌شود، کسب می‌کنند. ملی پوشان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند هم‌گروه شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.