کد خبر : 187053
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 12:10
-

منصوری:بازی سختی مقابل تیم قدرتمند گیتی پسند داشتیم/فرزند قرچکم

منصوری:بازی سختی مقابل تیم قدرتمند گیتی پسند داشتیم/فرزند قرچکم

رئیس هیات مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک گفت: بازی بسیار سختی برابر تیم قدرتمند گیتی پسند برگزار کردیم که به جز نتیجه نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت های هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور برگزار شد که در یکی از مهمترین دیدارها شهیدمنصوری قرچک میزبان گیتی پسند اصفهان بود که در پایان با وجود نمایش خوب مقابل رقیب سنتی خود با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب شد.

کریم منصوری در این رابطه با هفته اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با وجود مشکلات به وجود آمده تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات کردیم، بازی بسیار سختی با تیم قدرتمند گیتی پسند برگزار کردیم که به جز نتیجه نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم.

وی تصریح کرد: خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم به کادرفنی و بازیکنان تیم شهیدمنصوری که با وجود محدودیت ها حقیقتا جانانه جنگیدند و به گواه کسانی که بازی را تماشا کردند تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشت.

منصوری ادامه داد: بازی اول همیشه سخت است و لی زدن چهار گل و جلو افتادن از تیم قدرتمند گیتی پسند نشان از اقتدار تیم شهیدمنصوری دارد که البته اشکالاتی فنی و پشتیبانی هم وجود داشت که باید مربیان و هیات مدیره هر چه سریعتر در صدد رفع آن باشند.

رئیس هیات مدیره باشگاه شهیدمنصوری خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه ستارگان تصمیم به بازگشت تیم شهر قرچک گرفته بودند و از بنده خواستند در این راه کمک کنم که مسئولان شهرداری و شورای شهر قرچک موضوعات را بررسی و با اکثریت قاطع خواهان احیای باشگاه شهیدمنصوری شدند و تفاهم نامه ای به امضا طرفین رسید و قرار شد تیم فوتسال شهیدمنصوری مورد حمایت مادی و معنوی مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود:پس از مصوبات شورا، برخی با طرح موضوعات بی اساس و ترویج اختلاف در روند تصمیمات مسئولین شهرستان تردید و شبه بوجود آوردند که از فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر تقاضا دارم ضمن پاسخگویی به موارد، به حواشی هم اعتنا نکنند تا در روند تیم خلل و آسیب بوجود نیاید،  هم اکنون تیم شهیدمنصوری نیازمند اتحاد و همبستگی است و اجازه ندهید تجربیات تلخ و تاریخ تکرار شود.

وی عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم انتقادات همیشه وجود دارد اما بین نقد و تخریب فاصله معناداری وجود دارد و کارنامه و سوابق افراد مشخص است، از سال ۱۳۷۹ با سرمایه شخصی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک را بنا کردم و امروزه این تیم مورد احترام جامعه ورزش ؛ محبوب و برند شهرستان قرچک و آوازه آن در ایران و آسیا طنین انداز است. به صراحت می‌‌‌‌گویم در این سال‌ها جز در مقاطعی که شهرداری قرچک کمک‌‌های مالی داشته است اگر کسی خدماتی به باشگاه ارائه کرده هزینه آن را دریافت کرده. چرا باید با دادن اطلاعات غلط باعث اختلاف بین مسولین شهری، باشگاه و هواداران شوید؟ معنی این کارها چیست، بنده فرزند قرچک و افتخارم این است برادر شهید هستم.

منصوری گفت: با کمک مسولین شهرستان قرچک باشگاه بزرگ شهیدمنصوری قرچک محکم و استوار به مسیر خود سال‌ها ادامه خواهد داد و به دوران شکوه و افتخار گذشته باز خواهد گشت، مردم و هواداران قرچک بسیار فهیم و باهوش هستند و هیچ ارزشی برای حواشی قائل نیستند و متحد بدنبال روزهای طلایی و اقتدار هستند. امروز قرچک را پایتخت فوتسال و تماشاگرانش را متعصب ترین کشور می دانند،  در بازی نخست با وجود شرایط بد جوی و اطلاع از عدم حضور تماشاگران در مسابقه باز هم جوانان بیشماری پشت درهای سالن مسابقه حضور پیدا کردند که شرمنده آنان شدیم هواداران واقعی موارد را به خوبی درک و رصد می کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.