کد خبر : 187502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 15:56
-

رضایی: مربی تیم ملی نباید مربی باشگاه شود/حفظ قهرمانی سخت است

رضایی: مربی تیم ملی نباید مربی باشگاه شود/حفظ قهرمانی سخت است

سرمربی مس رفسنجان از اشتغال مربی ملی در عرصه باشگاهی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: نمی‌دانم سیاست فدراسیون فوتبال چیست که سرمربی تیم ملی می‌تواند سرمربی تیم باشگاهی هم باشد و اگر مدعی هستیم که فوتسال زنان همانند مردان پیشرفت کرده نباید به روال گذشته برگردیم.

 

«عاطفه رضایی» روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: امسال برخلاف همه رشته‌های ورزشی دیگر، لیگ برتر فوتسال زنان دیرتر شروع می‌شود. قرار است ششم دی ماه مراسم قرعه‌کشی لیگ برگزار شود و اگر تیم‌ها به ۲ گروه تقسیم شوند، به احتمال خیلی زیاد بازی‌ها به بعد از عید موکول خواهد شد.

وی افزود: اگر مسابقات لیگ از آبان شروع می‌شد تا اسفند به پایان می‌رسید. هر چند مهم برگزاری این مسابقات بود و اگر برپا نمی‌شد هم برای فوتسال کشور و نیز برای ما که فصل گذشته قهرمان شدیم، اتفاق بدی بود.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هنوز قراردادی با بازیکنان نبستیم، گفت: یکم دی ماه قرار است تا بازیکنان را جمع کنیم  و همان موقع قراردادها امضا ‌شود. طبق روال هر سال درصدی به دستمزد بازیکنان اضافه خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب «شهناز یاری» سرمربی تیم ملی به عنوان سرمربی سایپا یادآور شد: از نقطه نظر من، سرمربی ملی نباید سرمربی باشگاهی شود. به ما گفتند که سال‌های قبل اینگونه بود و این روال وجود داشت و «شهرزاد مظفر» هم سرمربی تیم ملی و نیز سرمربی دانشگاه آزاد بود. اگر مدعی هستیم که فوتسال زنان همانند مردان پیشرفت کرده است نباید به روال گذشته برگردیم.

رضایی ادامه داد: نمی‌دانم سیاست فدراسیون چیست که سرمربی تیم ملی می‌تواند سرمربی تیم باشگاهی باشد و نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظر کنم. فردی که سرمربی تیم ملی می‌شود، باید از نظر مالی تامین باشد و اساس این کار اشتباه است. در واقع تبعیض‌ها در بخش زنان و مردان به همین تفکرات ما بازمی‌گردد. در تیم مردان چنین چیزی دیده نشده است.

وی اضافه کرد: سایپا سال گذشته سرمربی و بازیکنان خوبی داشت و امسال هم از نظر مهره و سرمربی تقویت شده و چند بازیکن ملی‌پوش دارد.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: همیشه عنوان کرده‌ام که حفظ قهرمانی سخت‌تر از کسب قهرمانی است. زیرا انتظارها و فشار بیشتری روی تیم است. در هر صورت از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.