کد خبر : 187528
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 12:10
-

شنبه، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان؟

شنبه، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان؟

طبق برنامه‌ریزی از پیش انجام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ فوتسال بانوان قرار است قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات، هفته آینده صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اواخر مردادماه بود که لیگ برتر فوتسال بانوان با قهرمانی مس رفسنجان به پایان رسید و حالا با گذشت سه ماه از پایان مسابقات، سرانجام قرار است قرعه‌کشی فصل جدید صورت پذیرد تا مسابقات در فرمتی جدید و با دو گروهی شدن تیم‌ها در فصل جدید ادامه پیدا کند و احتمالا زمان شروع مسابقات نیز در اواسط بهمن‌ماه خواهد بود. هر چند هنوز سازمان لیگ زمان دقیقی را برای شروع مسابقات اعلام نکرده است.

اما طبق آن‌چه از قبل از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود، قرار بر آن بود تا با انجام دیدارهای لیگ دسته اول فوتسال بانوان و تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر، قرعه‌کشی فصل جدید انجام گیرد و با توجه به این‌که دیدارهای لیگ یک روز گذشته خاتمه پیدا کرد و سه تیم کیمیا اسفراین، نماینده رودان و فرهان ملارد توانستند جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

دختران کویر مس کرمان، مس رفسنجان، شرکت ملی حفاری اهواز، هیات فوتبال خراسان رضوی، هیات فوتبال اصفهان، سایپا تهران، شهروند ساری، رهیاب گستر تهران، پارس آرا شیراز، نامی نو اصفهان و پالایش نفت آبادان تیم‌هایی هستد که از فصل گذشته اعلام آمادگی خود را برای حضور در مسابقات فصل جدید اعلام کردند و با احتساب سه تیم صعود کرده از لیگ یک، مسابقات فصل جدید قرار است به صورت دو گروه ۷ تیمی دنبال شود و پس از آن نیز دو تیم برتر هر گروه به صورت پلی‌آف (ضربدری) دیدارهای نیمه‌نهایی را برگزار کنند و سپس دیدار رده‌بندی و فینال برگزار شود.

باید دید قرعه‌کشی طبق زمان‌بندی از پیش اعلام شده، ۶ دی‌ماه (شنبه پیش‌روی) برگزار خواهد شد یا زمان دیگری از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود؛ البته در میان چگونگی برگزاری مراسم قرعه‌کشی نیز در شرایط ویژه کرونایی حائز اهمیت است، این‌که به مانند لیگ‌های فوتبال آقایان که در روزهای اخیر قرعه‌کشی شدند، به صورت وبینار و آنلاین خواهد بود یا با حضور نمایندگان تیم‌ها در تهران، این مراسم برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.