کد خبر : 187753
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 12:13
-

حال و روز خراب تیم چهارم لیگ دسته اول فوتسال/ جندی شاپور دزفول در آستانه واگذاری

حال و روز خراب تیم چهارم لیگ دسته اول فوتسال/ جندی شاپور دزفول در آستانه واگذاری

مالک تیم فوتسال جندی شاپور دزفول، گفت: مسئولان شهرستان دزفول حمایت نکنند تیم فوتسال جندی شاپور دزفول به شهر دیگری می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال جندی شاپور دزفول در فصل ۹۸-۹۹ مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور با ۹ برد، ۳ مساوی، ۸ باخت و تفاضل گل ۱ و کسب ۳۰ امتیاز از ۲۰ مسابقه مشترک با تیم فوتسال اسپیناس زنجان در جایگاه سوم گروه اول مسابقات که از ۱۱ تیم تشکیل شده بود قرار گرفت و از صعود به مرحله پلی آف مسابقات باز ماند.

در حال حاضر تیم جندی شاپور نماینده دزفول در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور با کم لطفی مسئولان این شهرستان همراه شده و حال و روز خوبی ندارد; در این باره با «وحید رجب پور مالک تیم فوتسال جندی شاپور دزفول» به گفت وگو پرداخته  است.

رجب پور درباره شروع کار خود در فوتسال، گفت: از سال ۹۶ که تیم فوتسال دانشکده سما به لیگ دسته اول کشور راه یافت با مدیریت این تیم کار را آغاز کرده و در سال ۹۸ سهمیه تیم جندی شاپور دزفول را از فدراسیون فوتسال خریداری کردیم.

وی گفت: شانس لیگ برتری شدن هم داشتیم اما فصل را در جایگاه سوم و مشترک با اسپیناس زنجان به پایان رساندیم.

رجب پور درباره  وعده‌های مسئولان شهرستان دزفول برای حمایت از این تیم، اظهارداشت: زمانی که با تیم فوتسال دانشکده سما شروع کردیم تا فصل قبل که با تیم جندی شاپور دزفول در لیگ دسته اول شرکت کردیم هر ساله مسئولان شهرستان دزفول  اعلام حمایت می‌کردند.

وی در ادامه افزود: هرسال به ما می‌گفتند کمک می‌کنیم اما هنگامی که وارد مسابقات می‌شدیم هیچ حمایتی از مسئولان دیده نمی‌شد و تمام هزینه‌ها را حتی گاهی چند برابر  به صورت شخصی پرداخت می‌کردم.

وی در ادامه مشکلات تیم فوتسال جندی شاپور، بیان کرد: هر سانس که در آن بازی‌های تیم در سالن انجام می‌شود قریب به ۲۵۰هزار تومان پرداخت می‌شود در حالی که سانس‌های عادی که در ایام هفته در اختیار مردم قرار داده می‌شد حدود ۸۰هزار تومان است. تیم فوتسال جندی شاپور دزفول با وجود اینکه نماینده شهرستان دزفول است و باید برای ما هزینه‌ها کمتر باشد اما خبری نبود؛ در مسابقات کشوری با هزینه‌های چندین برابر برای تیم محاسبه می‌شد.

مالک تیم فوتسال جندی شاپور دزفول، افزود: با وجود اینکه تیم فوتسال جندی شاپور نماینده دزفول است و مسئولان باید از تیم حمایت کنند، ولی متاسفانه هیچ حمایتی انجام نمی‌شود و برای مسائلی از جمله هماهنگی نیروی انتظامی، اورژانس، هتل تیم داوری و تیم مهمان  نه تنها برای تیم مهمان بلکه برای خود تیم جندی شاپور مشکل داریم و برای هرکدام از این موارد خودمان مجبور به پرداخت هزینه هستیم.

مسئولان شهرستان هیچ کمکی نمی‌کنند این در حالی است که خوابگاه و هتل‌هایی در سطح شهر داشته که می‌توانند در اختیار تیم قرار گیرد اما دریغ می‌کنند.

رجب پور در ادامه صحبت های خود،گفت: عدم حمایت‌ها و بدقولی‌های مسئولان شهرستان سبب می‌شود که سرمایه گذاران و افرادی که قصد تیمداری را داشته از فعالیت در شهرستان دور کنند؛ و سرمایه گذاری و امتیازات تیم‌ها را به شهرهای دیگر برده با وجود اینکه در شهرستان دزفول استعدادهای زیادی است.

وی در ادامه افزود: فوتسال ورزشی است که علاقه مند زیاد دارد و برای هر بازی تعداد زیادی جوان را به ورزشگاه آورده  همین امر نیازمند حمایت مسئولان است که با حمایت‌های خود بخشی از کار تیم را بر عهده بگیرند تا فشار کمتری به مالک تیم وارد شود تا بتواند تیم را اداره کند اما در شهرستان دزفول تنها اقدامی که مسئولان انجام داده‌اند؛ وعده‌هایی که هیچ وقت جامه عمل بر خود نپوشانده و فقط در حد حرف مانده است.

رجب پور اضافه کرد: جوان‌های خیلی زیادی در شهرستان دزفول داریم که استعدادهای خیلی خوبی در زمینه ورزشی دارند اما عدم حمایت مسئولان شهرستان از ورزش موجب می‌شود این استعدادها یا سوخت شوند و یا جوانان مجبور شوند برای پیشرفت از شهرستان به شهرهای دیگر بروند.

این مالک تیم فوتسال گفت: اگر در دزفول زمینه فراهم شود و مسئولان پای کار ورزش باشند و حمایت کنند می‌توان تیم‌های خوبی در رشته‌های ورزشی مختلف تشکیل داد تا برای شهرستان افتخار کسب کنند، جوان‌هایی که خیلی از آنها شایسته حضور در تیم‌های ملی را دارند ولی عدم حمایت مسئولان شهرستان دزفول سبب شده هیچ پیشرفتی نکنند.

رجب پور با بیان اینکه فرماندار دزفول بارها اعلام حمایت کرده و گفته کمک می‌کند و هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است،گفت: نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در حالی که برای بخش‌های مختلف شهرستان بودجه‌های خوبی تامین می‌کند بارها گفته‌اند کمک و حمایت می‌کنم اما تا این لحظه هیچ اقدامی انجام نشده است و هیچ بودجه‌ای برای تیم جندی شاپور داده نشده است.

چندماهی است که به مسئولان اعلام شده که قصد فروش تیم را داشته اما هیچ تماسی از طرف هیچ مسئولی گرفته نشده که جویای حال تیم و مشکلات آن بشوند چه برسد به اینکه بخواهند آنها را حل کنند؛ گاهی حس می‌کنم از فروش سهمیه این تیم خوشحال هستند.

وحید رجب پور در خصوص وعده یکی از مسئولان شهرستان برای پرداخت مخارج تیم فوتسال جندی شاپور دزفول، گفت: هنگامی که خواستیم سهمیه تیم جندی شاپور دزفول را خریداری کنیم یکی از مسئولان عالی رتبه شهرستان به ما گفت: « شما سهمیه را خریداری کنید ما تمام هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کنیم» در حال حاضر هیچ خبری از آن مسئول مربوطه نیست؛ سهمیه‌ای که حدود ۱۵۰میلیون تومان خریداری شده است چرا باید به این راحتی از دست بدهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه  آبرومندانه‌ترین تیم تاریخ ورزش دزفول قطعا همین تیم فوتسال جندی شاپور بوده است، اضافه کرد:امکاناتی از قبیل بدنساز اختصاصی، رفت و آمد‌های تیم با هواپیما و اتوبوس‌های اختصاصی، بهترین هتل، بهترین خوراک، چندین البسه ورزشی در طول فصل بهترین گرمکن و کوله پشتی، بهترین سالن‌های فوتسال برای تمرین تیم فراهم بوده اما برای تدوام این مسیر نیازمند حمایت مسئولان است؛ در حال حاضر هیچ حمایتی از هیچ مسئولی حتی اداره ورزش و جوانان دزفول که متولی اصلی ورزشی شهرستان دزفول است نیست.

رجب پور درباره معرفی بازیکنان جدید، گفت: بازیکنان جوان و جدید زیادی از سنین پایه با استعدادهای درخشان و خیلی خوبی به تیم اضافه کرده‌ایم؛در این باره به مسئولان گفتیم حداقل برای پیشرفت این جوانان دلسوزی کرده و کمک کنید اما هیچ حرکت مثبتی انجام نشد و همچنان ما در این تیم تنها هستیم.

وی در باره ادامه کار این تیم اضافه کرد: بارها به مسئولان گفته شد اگر می‌خواهید این سهمیه در دزفول بماند کمک کنید، باوجود میل باطنی و علاقه شدید به این ورزش مجبور به فروش سهمیه هستم؛ درصورتی که مسئولان کمک کنند این تیم را حفظ خواهیم کرد.

رجب پور درباره فروش سهمیه گفت: درحال حاضرحدود ۱۲پیشنهاد از شهرهای دیگر برای فروش سهمیه داشته اما هنوز سهمیه تیم فوتسال جندی شاپور دزفول را حفظ کرده‌ایم، اگر تا چند روز آینده خبری از مسئولان شهرستان نشود این سهمیه در دزفول باقی نمی‌ماند و این تیم به شهر دیگر خواهد رفت.

مالک تیم فوتسال جندی شاپور در خصوص اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول اضافه کرد: چندین بار مستقیم و از طریق هیئت فوتسال شهرستان به اداره ورزش و جوانان شهرستان گفته شد که می‌خواهیم سهمیه را به فروشیم اما ظاهرا برایشان این مسئله مهم نبوده و مشکلی با این قضیه ندارند، اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول، اداره‌ای است که کارها را به صورت نمادین و گزارش وار انجام می‌دهد و فقط وجهه اداره را حفظ می‌کند اما هیچ اقدام مثبتی انجام نمی‌دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.