کد خبر : 187805
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 11:45
-

ناظری: شهروند مصدوم و محروم زیادی دارد

ناظری: شهروند مصدوم و محروم زیادی دارد

کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری، گفت: متاسفانه مسوولان ورزشی شهر ساری هیچ توجهی به تیم ما ندارند و مردم بدانند که ما فقط به عشق آن‌ها به میدان می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری روز گذشته در اولین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف مقاوت البرز رفت و در دیداری جذاب با نتیجه پنج بر پنج به تساوی رسید. «مراد ناظری» کاپیتان و ستاره شهروند ساری در این بازی توانست چهار گل تیمش را به ثمر برساند.

ناظری در خصوص دیدار نخست تیم شهروند ساری در لیگ برتر، اظهار داشت: ما رفته بودیم که این بازی را با قدرت ببریم هرچند که پیش فصل خوبی نداشتیم و دیر تمریناتمان را شروع کردیم. تیم ما در حال حاضر کلی مصدوم و محروم دارد.

وی ادامه داد: در نیمه اول این بازی تمرکز نداشتیم و به همین دلیل مجازات شدیم اما در بین نیمه با صحبت‌های کادر فنی و متحد شدن بازیکنان توانستیم روند بازی را تغییر دهیم و حتی می‌توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

کاپیتان شهروند ساری در مورد چهار گلی که به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: هیچوقت به گلزنی فکر نمی‌کنم و بیشتر به فکر برد تیم هستم. خدا به من کمک کرد که توانستم چهار گل بزنم. با مصدومیت سنگینی روبرو بودم اما خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم با گذشت زمان بهتر هم بشوم.

ناظری در مورد گروه نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، گفت: این گروه از گروه‌های دیگر سخت تر است و همانطور که می‌بینید تیمی مثل اهورا بهبهان نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول قرار دارد. بازی به بازی جلو می‌رویم. دیدار بعدی ما با کراپ است و ما تمام تمرکزمان روی این بازی است. تیم شهروند ساری عاشقان زیادی دارد و ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به عضق هواداران از گروه صعود کنیم.

وی در مورد سرمربیگری «محسن خبیری» در تیم شهروند، تصریح کرد: همانطور که می دانید این مربی در فوتسال ایران بسیار شناخته شده است. او تازه به تیم شهروند آمده و کمی وقت لازم داریم تا به همدیگر عادت کنیم. ما کمی دیر شروع کردیم اما چاره‌ای نداریم جز اینکه با تلاش بیشتر، بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم.

ستاره تیم فوتسال شهروند ساری در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره به دعوت شدن به تیم ملی فکر می‌کنی یا نه، اظهار داشت: هر کسی آرزو دارد که پیراهن تیم ملی را به تن کند. من در ابتدا به سلامتی و حفظ آن فکر می‌کنم و بعد اگر خدا بخواهد نظر کادرفنی تیم ملی را به خود جلب خواهم کرد.

ناظری درباره وضعیت امکانات تیم شهروند و رسیدگی مسوولان ورزش شهر ساری، گفت: هیچ توجهی از سوی مسوولان این شهر به تیم شهروند ندیدیم. آن‌ها حتی یک بار هم به سالن نیامدند تا از ما حمایت کنند. بحث «حسن رنگرز» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با مسوولان ساری فرق می‌کند. او چون ورزشی است همیشه نگاه خوبی به تیم داشته اما دیگران هیچ توجهی به ما ندارند.

وی ادامه داد: مردم ساری بدانند که ما تنها هستیم و فقط به عشق آن‌ها بازی می‌کنیم. متاسفانه ورزش و سیاست را باهم قاطی کردند و شرایط بدی برای تیم شهروند رقم زدند. تیم ما قدیمی‌ترین تیم فوتسال است و هزاران دلیل دیگری وجود دارد که به این تیم رسیدگی کنند. اگر مسوولان شهر ما کمی به مردم فکر کنند، به طور قطع شهروند را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.