کد خبر : 187893
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 17:13
-

هفته سوم لیگ برتر فوتسال

پخش زنده دیدار غول کش و صدرنشین

پخش زنده دیدار غول کش و صدرنشین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  تیمهای فوتسال «فردوس قم» و «اهورا بهبهان» در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در قم به مصاف هم می روند.  سومین هفته از رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و «فردوس قم» هم در سومین دیدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  تیمهای فوتسال «فردوس قم» و «اهورا بهبهان» در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در قم به مصاف هم می روند.

 سومین هفته از رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و «فردوس قم» هم در سومین دیدار خود پذیرای «اهورا بهبهان» خواهد بود.

این مسابقه از ساعت ۱۵:۳۰ عصر فردا به میزبانی سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و شاگردان حسین صبوری برای کسب نخستین پیروزی خود به مصاف حریف بهبهانی می‌روند.

نماینده قم در دو دیدار قبلی با ارائه دو نمایش تحسین برانگیز برابر تیم‌های قدرتمند «کراپ الوند ایرانیان» و «گیتی پسند اصفهان» دو تساوی ۳-۳ کسب کرد و با دو امتیاز در رده سوم جدول گروه الف مسابقات ایستاده است؛ اهورا بهبهان حریف فردای قمی‌ها هم که با دو پیروزی از دو بازی گذشته به قم سفر کرده، در پی کسب سومین برد پیاپی و تثبیت جایگاه خود در صدر جدول این گروه است.

این مسابقه همچون دیگر مسابقات ورزشی کشورمان بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و قرار است به صورت زنده از سیمای استانی قم پخش شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.