کد خبر : 188069
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 17:54
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

اخراج بی‌مورد دست و پای ما را مقابل فرش‌آرا بست/ داور خیلی خیلی ضعیف بود/ توپ‌ داخل تور نرود یعنی ایراد داریم

اخراج بی‌مورد دست و پای ما را مقابل فرش‌آرا بست/ داور خیلی خیلی ضعیف بود/ توپ‌ داخل تور نرود یعنی ایراد داریم

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: متاسفانه اخراج بی‌مورد بهترین بازیکن ما توسط داور، دست و پای ما را مقابل فرش‌آرا بست.

جواد اصغری‌مقدم پس از تساوی سه بر سه مقابل فرش‌آرا مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوب و پر گلی بود و حیف از این بازی و سطح آن که اشتباهات داوری در آن تاثیرگذار بود. اصلا نمی‌خواهم به خاطر اینکه مساوی کردیم در مورد داوری صحبت کنم اما متاسفانه داور بازی خیلی خیلی ضعیف بود.

او ادامه داد: واقعا برای اشتباهاتی که در امر قضاوت به ضرر ما رخ داد متاسف هستم. داور تیم ما را ۵خطا کرد و بی‌جهت بهترین بازیکن زمین را اخراج کرد و طوری دست و پای تیم ما را بست که کاری نمی‌شد از پیش برد. تیم ما هم سه نفره شد، هم خسته شد، هم محدودیت خطایش الکی به پایان رسید تا در نهایت بازی سه بر یک برده مساوی شود.

سرمربی سن ایچ ساوه با تاکید بر اینکه می‌دانسته این بازی و بازی بعد تیمش با حفاری سخت است، گفت: ما در این بازی برنامه داشتیم، سه گل زدیم و چندین گل را هم نزدیم. سن‌ایچ در نیمه دوم هم خیلی موقعیت درست کرد اما وقتی توپ ته تور حریف نمی‌رود یعنی ما ایراد داریم و باید برویم آن را درست کنیم.

اصغری‌مقدم در خاتمه خاطرنشان کرد: از الان به بازی بعد فکر می‌کنیم و انشاالله تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم و برای بازی با حفاری اهواز آماده شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.