کد خبر : 187915
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 8:04
-

شریف: امیدوارم نحسی کرونا دامن ما را نگیرد/لیگ فوتسال جذابی را شاهد خواهیم بود

شریف: امیدوارم نحسی کرونا دامن ما را نگیرد/لیگ فوتسال جذابی را شاهد خواهیم بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی گفت: با توجه به فرمت جدید، لیگ امسال جذابتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال بانوان روز شنبه قرعه‌کشی شد. قرار است تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه ۷ تیمی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی که سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و در جمع ۴ تیم برتر قرار گرفته بود، امسال با تغییر و تحولاتی روبه‌رو شده است.

از مهم‌ترین بازیکنان اضافه شده به این تیم می‌توان به فاطمه ارژنگی ملی‌پوش کشورمان اشاره کرد. سارا شیربیگی دیگر ملی‌پوش کشورمان نیز قرارداد خود را با هیات خراسان تمدید کرد.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص قرعه‌کشی اظهار داشت: ما در این دوره با مس رفسنجان قهرمان دوره قبل، گفت آبادان، رهیاب تهران و … همگروه هستیم. با توجه به اینکه مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود و همه بازیکنان پخش شده‌اند فکر می‌کنم رقابت سختی را شاهد باشیم.

وی افزود: بعضی از تیم مانند رهیاب تهران امسال خود را تقویت کرده‌اند، بنابراین فکر می‌کنم لیگ جذابی را شاهد باشیم. فکر می‌کنم کرونا باعث شد فرصت‌های جدیدی که قبلاً به آن فکر نمی‌کردیم ایجاد شود. قبلا لیگ برتر ۸ – ۹ ماه طول می‌کشید و فرسایشی بود به همین دلیل آسیب‌دیدگی‌ها بالا می‌رفت اما الان دور مقدماتی کمتر شده و ۶ تیمی که شایستگی داشته باشند راهی دور دوم می‌شوند.

سرمربی هیات خراسان رضوی در خصوص شروع تمرینات تیمش و تحولاتی که این هیات برای لیگ امسال داشته خاطرنشان کرد: ما هفته گذشته تمرینات را شروع کردیم و البته همه بازیکنان حضور ندارند. نمی‌دانستیم لیگ کی قرار است شروع شود به همین دلیل تمرینات در این زمان آغاز شد.

وی ادامه داد: تیم ما تغییرات زیادی داشته است؛ با توجه به اهدافی که داشتیم بومی سازی و استفاده از بازیکنانی با میانگین سنی کمتر از برنامه‌های ما بود. از جمله تغییرات می‌توان به اضافه شدن ارژنگی بازیکن شایسته کشورمان به هیات اشاره کرد.

شریفی در پاسخ به این سوال که شما سال قبل عملکرد بسیار خوبی داشتید با توجه به تغییراتی که تیم شما داشته فکر می‌کنید امسال بتوانید به سکو دست پیدا کنید، خاطرنشان کرد: ما سال گذشته به دلیل چند بازیکن کرونایی شانس حضور در فینال و قهرمانی را از دست دادیم اگر چه این بازیکنان به تیم رسیدند اما با توجه به اینکه مدت‌ها از تمرین به دور بودند نتوانستند آن طور که باید کار کنند. امیدوارم نحسی کرونا دامن ما را نگیرد. با بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای که داریم تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد وضعیت مالی تیم یادآور شد: سال گذشته هیات و شهرداری حمایت خوبی از ما داشتند، تمام سفرها با پرواز انجام و قراردادها نیز ۱۰۰ درصد پرداخت شد. امسال هم مطمئن هستند همین حمایت‌ها صورت می‌گیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.