کد خبر : 188280
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 8:03
-

جاوید: هیچ نتیجه ای را نمی توان در لیگ برتر پیش بینی کرد/ کیفیت فنی تیم‌ها خوب است

جاوید: هیچ نتیجه ای را نمی توان در لیگ برتر پیش بینی کرد/ کیفیت فنی تیم‌ها خوب است

ملی پوش تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت: در حال حاضر لیگ برتر قابل پیش بینی نیست و با گذشت چند هفته قطعاً جدول تغییراتی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاویددر رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: باشگاه کراپ برای اولین بار در لیگ برتر حضور دارد و مدیریت این باشگاه شرایط خوبی برای ما ایجاد کرده‌اند، باید از برادران نخ باف تشکر کنم که در چنین شرایط اقتصادی وارد فوتسال شده اند.

وی افزود : قطعاً حضور کراپ می‌تواند به فوتسال کشور کمک شایانی کند و امیدوارم سال‌های زیادی مجموعه کراپ در فوتسال کشور حضور داشته باشد، در اولین تجربه لیگ برتری کراپ به دنبال کسب نتایج خوبی هستیم و امیدواریم در نهایت جایگاه قابل قبولی کسب کنیم.

ملی پوش تیم فوتسال کراپ در خصوص کیفیت لیگ برتر گفت : لیگ برتر ایران همیشه جزو برترین لیگ‌های آسیاست. ما  در دو بازی گذشته شرایط متفاوتی را در لیگ تجربه کردیم در بازی نخست از لحاظ فنی نسبت به تیم حریف تفاوت زیادی داشتیم اما متاسفانه در دقایق پایانی بازی مساوی شد‌.

وی افزود:  اگر نگاهی به نتایج بیاندازیم متوجه می شویم تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند و چیزی قابل پیش بینی نیست، قطعاً لیگ از شرایط فنی خوبی برخوردار است و در ادامه نیز شاهد بازی های زیبایی خواهیم بود، فکر می کنم با گذشت چند هفته جدول دچار تغییرات زیادی شود

جاوید همچنین در مورد بازی روز گذشته مقابل شهروند ساری گفت: همیشه بازی کردن در سالن ساری بسیار سخت است و برای این کار باید تمرینات متفاوتی نیز انجام داد، از قبل می‌دانستیم بازی برابر تیم جوان شهروند دشوار خواهد بود، ابتدای بازی سه گل دریافت کردیم اما در ادامه توانستیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در دقایقی از تیم حریف پیش افتادیم که متاسفانه همانند بازی اول در دقایق پایانی گل خوردیم و این بازی به تساوی ۳ بر ۳ رسید.

کاپیتان کراپ با بیان این‌که در هفته‌های آینده به دنبال کسب بهترین نتیجه خواهیم بود، بیان داشت : وقتی در ساری از تیم شهروند عقب باشی و بتوانی نتیجه را به خوبی جبران کنی نشان می‌دهد تیم از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد اما در خصوص دقایق پایانی باید تمرکز تیم بیشتر شود تا بتوانیم بازی را مدیریت کنیم، قطعاً ایراداتی داریم که در تمرینات به دنبال رفع آن‌ها خواهیم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعی از شرایط تیم ملی دارید یا خیر، گفت : همه منتظر آغاز شدن لیگ برتر بودند که با شروع لیگ قطعاً به تیم ملی نیز کمک خواهد شد، اکثر تیم های ملی دنیا در شرایط کنونی برای بازی تدارکاتی مشکل دارند، طبق خبرهایی که خواندم تیم ملی در فیفا دی های آینده به دنبال چند بازی تدارکاتی خوب است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

جان مادرت یه مقدار رو اخلاقت کار کن فوتسالت ۲ سال دیگه افت میکنه همیشه رو اوج نیستی گیتی پسند مس سنگون از اخلاقت تو خیلی لطمه خوردن