کد خبر : 188472
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 11:05
-

گیتی پسند با کراپ؛ جنگ ستارگان در لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند با کراپ؛ جنگ ستارگان در لیگ برتر فوتسال

تیم‌های «گیتی پسند» اصفهان و «کراپ» الوند برگزار کننده حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در مهمترین بازی هفته، تیم‌های کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان در گروه اول با هم روبرو می‌شوند. شاگردان وحید شمسایی پس از پیروزی درخشان در خانه منصوری قرچک در بازی خانگی مقابل فردوس قم به تساوی رسیدند. این تیم در مصاف با کراپ اکثر بازیکنان خود را در اختیار دارد.

در سمت مقابل، کراپ از دو بازی خود تنها دو امتیاز دشت کرده و اگر در مصاف با گیتی پسند هم موفق به کسب امتیاز نشود وارد بحران خواهد شد. کراپ برای این بازی محسن منتظمی،علیرضا رفیعی پور و مصطفی نظری را در این بازی در اختیار ندارد. مهدی جاوید،مهران عالیقدر،علی عابدین و سعید افشار ازجمله بازیکنان سابق گیتی پسند هستند که در کراپ حضور دارند و مقابل تیم سابق خود با انگیزه به میدان می‌روند.

در دیگر بازی‌های این هفته از گروه اول، منصوری قرچک و شهروند ساری با هم روبرو می‌شوند.تقابل این دو تیم یادآور حواشی رخ داده در فصل گذشته است که با محرومیت‌ها و جرایمی برای هر دو تیم همراه بود اما بدون تماشاگر بودن بازی حساسیت‌ها و جنجال‌های آن را کم می‌کند. منصوری هم در غیاب سرمربی خود به این بازی می‌آید. مقاومت البرز و فردوس قم هم جدال برنده‌های هفته سوم با یکدیگر است.
در گروه دوم، مس سونگون پس از پیروزی مقابل کوثر اصفهان به دنبال کسب دومین پیروزی خود است . حریف آنها «راگا» تهران است که با محمد کشاورز به دو پیروزی رسیده و با کسب امتیاز از این بازی شرایط خوبی پیدا می‌کند. حفاری خوزستان که دو بازی ابتدایی خود را شکست خورده برای اینکه از بحران خارج شود باید «سن ایچ» ساوه را شکست دهد این در حالی است که شاگردان اصغری مقدم نمی‌خواهند صدر جدول را از دست بدهند. در کنار این جدال دشوار، فرش آرا به کسب یک پیروزی پرگل مقابل کوثر اصفهان فکر می‌کند تا اوضاع خود در جدول را بهبود ببخشد.
برنامه بازی های هفته چهارم
جمعه۱۲ دی ماه- ساعت۱۵:۳۰
گیتی پسنداصفهان-کراپ الوند(سالن مخابرات اصفهان)
منصوری قرچک-شهروند ساری(سالن هفتم تیر قرچک)
مقاومت البرز -فردوس قم(سالن انقلاب کرج)
مس سونگون – راگا تهران (سالن پورشریفی تبریز)
سن ایچ ساوه – حفاری خوزستان (سالن فجرساوه)
فرش آرای مشهد -کوثر اصفهان (سالن شهید بهشتی مشهد)

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.