کد خبر : 189992
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 15:31
-

بارانی: به برد برابر نامی‌نو نیاز داشتیم/ بازیکن حریف باید اخراج می‌شد

بارانی: به برد برابر نامی‌نو نیاز داشتیم/ بازیکن حریف باید اخراج می‌شد

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران گفت: به پیروزی مقابل نامی‌نو نیاز داشتیم تا با روحیه بالا در هفته‌های آینده شرکت کرده و خود را برای بازی‌های سنگین پیش‌رو آماده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر نامی‌نو اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته اول لیگ بود و بازی تدارکاتی هم نداشتیم و در کنار بازیکنان تجربه، بازیکنان جوان ۲۰ و ۲۱ ساله به تیم ما اضافه شده‌اند، ۳ امتیاز دیدار امروز برای ما بسیار اهمیت داشت چون می‌خواستیم گام نخست را محکم برداریم.

وی افزود: به پیروزی مقابل نامی‌نو نیاز داشتیم تا با روحیه بالا در هفته‌های آینده شرکت کرده و خود را برای بازی‌های سنگین پیش‌رو آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ادامه داد: نامی‌نو تیم بسیار خوبی بود که در نیمه نخست ما را اذیت کرد، اما در نیمه دوم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و به گل رسیدیم.

بارانی درباره داوری این مسابقه گفت: تنها به یک نکته اعتراض دارم. در صحنه پنالتی که در نیمه نخست رخ داد مطمئن هستم که بازیکن حریف طبق قانون جدید باید اخراج می‌شد، چون دروازه‌بان درون دروازه نبود و بازیکن حریف توپ را با دست از دروازه بیرون کشید. به جز آن صحنه، داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.