کد خبر : 191609
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 21:23
-

رنجوری: تعداد گروه ها و محل برگزاری مسابقات لیگ یک پس از قرعه کشی اعلام می شود

رنجوری: تعداد گروه ها و محل برگزاری مسابقات لیگ یک پس از قرعه کشی اعلام می شود

مراسم قرعه کشی لیگ دسته یک فوتسال ایران پانزدهم بهمن ماه جاری در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل گروه کارخانجات مواد غذایی کامل مشهد روز شنبه در مراسم رونمایی از لوگوی این مسابقات گفت: پس از قرعه کشی تعداد گروهها، مسابقات و محل برگزاری مسابقات از طریق فدراسیون مشخص و اعلام خواهد شد.

مجتبی رنجوری افزود: تیم های گروه مواد غذایی کامل تولید کننده چیپس، پفک و پاپ کورن نیز در رده های امید، جوانان و نوجوانان در لیگ برتر فوتسال کشور و در رده بزرگسالان نیز در لیگ دسته یک حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی با هدف ایجاد برند از طریق ایجاد تیم‌های ورزشی (برندینگ ورزشی) از سال گذشته وارد تیم داری در رشته فوتسال شده و طی این مدت نیز بیش از ۱۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه کرده است اما نگاه ما به مقوله ورزش با مطالعه بازخورد ایجاد برندینگ ورزشی در کشور و سایر کشورهای دنیا، بلند مدت است و معتقدیم هزینه در این زمینه سرمایه گذاری است زیرا از یک سو باعت اعتلا و شکوفایی نبوغ ورزشی فرزندان این سرزمین می‌شود و از سوی دیگر می توانیم در بازاری که رقابت در آن بسیار فشرده است از طریق تکرار نام برند در میادین ورزشی جلب اعتماد کنیم.

مدیرعامل گروه کارخانجات مواد غذایی کامل مشهد گفت: از سال ۹۵ با ورود به بازار تولیدات مواد غذایی با هدف کسب سهمیه از صادرات به کشورهای همسایه با تولید محصولات با کیفیت شروع به فعالیت موفق کرده‌ایم ، اما اکنون با شیوع کرونا و بروز برخی مشکلات در صادرات، کسب سهیمه قابل توجه بازار داخلی را با هدف برند سازی ورزشی و تولید محصولات با کیفیت مطلوب مد نظر قرار داده‌ایم.

وی افزود: با الگو برداری از طرحهای موفق در ایران و سایر کشورها، نگاه به توسعه ورزشهای پرطرفدار در حوزه ورزشهای توپی با هدف ایجاد برندیگ ورزشی داریم و از سال گذشته ورود خوبی در این زمینه داشته‌ایم و معتقدیم با استفاده از جوانها به برندینگ ورزشی مورد نظر می رسیم.

رنجوری ادامه داد: در حال حاضر در رشته فوتسال با تکیه بر استعدادهای بومی استان در بخش مردان فعالیت داریم و امیدواریم بتوانیم در آِینده رشته‌های توپی بانوان را نیز راه اندازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.