کد خبر : 191702
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 10:56
-

ناظم‌الشریعه: سومی فوتسال ایران در جهان به تاریخ پیوست/بهترین‌های لیگ برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم

ناظم‌الشریعه: سومی فوتسال ایران در جهان به تاریخ پیوست/بهترین‌های لیگ برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: اینکه ما در دوره قبلی توانستیم سوم جهان شویم به تاریخ پیوست. همه باید از این تیم حمایت کنند تا دوباره بتوانیم حضوری قدرتمند در جام جهانی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سیدمحمد ناظم‌الشریعه»  در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال در کمپ تیم‌های ملی، اظهار داشت: با توجه به فشردگی لیگ برتر و شرایطی که وجود دارد، توانستیم از فیفادی استفاده کرده و اردوی تیم ملی را برگزار کنیم هرچند که قرار بود در فیفادی دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

وی افزود: بهترین‌های لیگ برتر را به اردو تیم ملی دعوت کردیم. در ابتدا سه بازیکن مصدوم داشتیم که برای تست به ایفمارک (مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) رفتند و اجازه تمرین به آنان داده نشد. بعد از آن هم تست کرونای یکی از بازیکنان مثبت اعلام شد و مجبور شدیم سه هم‌اتاقی او را نیز برای کم کردن احتمال شیوع این ویروس از اردو خارج کنیم.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: در این شرایط بازیکنان دعوت شده نباید پیش از انجام تست به اردو بیایند. به نظر من باید در اردوهای بعدی حضور بازیکنان را منوط به انجام تست کرونا ۲۴ ساعت قبل از حضور در اردو کنیم تا احتمال این اتفاق را کاهش دهیم.

او در مورد کیفیت اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا تعداد بازیکنان در اردو کم بود و کار کمی دشوار شد. بازیکنانی که اردو را ترک کردند بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بودند اما متاسفانه شرایطی پیش آمد که نتوانند در اردو حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد زمان اتمام اردو،  اظهار داشت: این اردو طبق برنامه روز سه‌شنبه به اتمام می‌رسد اما قصد داریم دوشنبه شب آن را به پایان برسانیم تا بازیکنان زودتر به خانه‌های خود بروند و در کنار خانواده‌هایشان باشند. قرار است یکشنبه بعد از ظهر نیز یک تست کرونا از بازیکنان و اعضای تیم ملی بگیریم تا آن‌ها با خیال راحت اردو را ترک کنند.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌ای برای اردوی بعدی تیم ملی نداریم و باید ببینیم برنامه لیگ به چه شکل است. در مورد دیدارهای تدارکاتی نیز، کمیته فوتسال در حال پیگیری است و ما در جریان آن نیستیم.

ناظم‌الشریعه در خصوص لغو چندباره جام ملت‌های فوتسال آسیا، گفت: باید قبول کنیم که جان انسان‌ها از همه موضوعات مهمتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز کار سختی است. میزبانی این رقابت‌ها کاری دشوار و هزینه‌بر است اما در کل عقب افتادن آن نیز اتفاق خوبی نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین موضوع این است که برای جام جهانی لیتوانی برنامه‌ریزی کنیم، چرا که این رقابت به طور قطع برگزار می‌شود، همانطور که جام ملت‌های اروپا برگزار می‌شود. جام جهانی دیگر شوخی نیست. اینکه ما در دوره قبلی توانستیم سوم جهان شویم به تاریخ پیوست. همه باید از تیم ملی فوتسال حمایت کنند تا دوباره بتوانیم حضوری قدرتمند در جام جهانی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نيروگاه دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

آقاى سرمربى چرا یک نفر از تیم جوان و با انگیزه قم در تیم ملى نبست؟!! چرا اینقدر باند بازى مى کنى ؟!! بخدا دارى با لج بازى فوتسال ایران رو نابود میکنى حالًا دستت در آینده رو میشه