کد خبر : 191753
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 11:54
-

برای پیروزی به اهواز می رویم

رستمی :فرش‌آرا با مرتضایی همیشه فوتسال خوبی بازی کرده است /باشگاه برای جذب بازیکن برنامه دارد

رستمی :فرش‌آرا با مرتضایی همیشه فوتسال خوبی بازی کرده است /باشگاه برای جذب بازیکن برنامه دارد

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: اگر برخی بازیکنان را در ابتدای فصل از دست نمی‌دادیم، شرایط بهتری رقم می‌خورد، البته خوشبختانه بازیکن محور نیستیم و نتایج خوب اخیر این موضوع را ثابت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: اگر برخی بازیکنان را در ابتدای فصل از دست نمی‌دادیم، شرایط بهتری رقم می‌خورد، البته خوشبختانه بازیکن محور نیستیم و نتایج خوب اخیر این موضوع را ثابت می کند.

علی رستمی در خصوص شرایط فرش‌آرا در تعطیلات نیم فصل اظهار کرد: در نیم فصل بازی تدارکاتی نداشتیم و فرصتی به وجود نیامد تا با تیم‌های مشهدی هم بازی کنیم. بیضایی‌نژاد، مجیدی‌پور و افشار نیز کماکان مصدوم هستند، اما امیدواریم که مجیدی‌پور و افشار برای دیدار با حفاری به جمع ما اضافه شوند. عدم حضور این بازیکنان، کار را سخت کرد.

وی ادامه داد: باشگاه برای جذب بازیکن برنامه دارد و قطعا بازیکنانی جذب خواهندشد که در حد و اندازه‌های باشگاه فرش‌آرا باشند. با رفتن مسعود محمدی کار برای فرش‌آرا سخت‌تر خواهدشد اما گلر خوب دیگری هم داریم که بتواند جای او را پر کند.

بازیکن تیم فرش‌آرای مشهد در خصوص شرایط خودش در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: فصل خوبی را تا به اینجای کار پشت‌سر گذاشته‌ام و خداراشکر با مصدومیت هم روبرو نشده‌ام. قطعا کمک سایر بازیکنان در عملکرد هر بازیکنی تاثیرگذار است. امیدوارم بتوانیم همین روند را در نیم فصل دوم نیز تداوم دهیم و رضایت کادرفنی و هواداران را تا پایان راه همراه داشته باشیم.

رستمی در رابطه با دیدار آتی تیمش مقابل حفاری اهواز گفت: ملی حفاری شرایط خوبی در این فصل ندارد. ملی حفاری همیشه فوتسال خوبی به نمایش می گذارد و قطعا بازی سختی خواهیم داشت. برای پیروزی به اهواز می رویم، زیرا نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داریم.

وی با اشاره به جدا شدن چندین بازیکن کلیدی در ابتدای فصل خاطرنشان کرد: جدایی برخی از بازیکنان خوب فصل گذشته، کار را برای ما سخت کرد و اگر آنها این فصل هم در فرش آرا می ماندند، شرایط خیلی بهتری در لیگ برتر داشتیم. البته در ابتدای فصل نگران بودم که زمان زیادی برای انسجام و هماهنگی تیم صرف شود، اما در نیم فصل نخست خارج از تصورات ظاهر شدیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم. جایگزین‌های خوبی همچون بیضایی‌نژاد، مجیدی‌پور و محمدزاده جذب شده‌اند. فرش‌آرا با سرمربی گری مرتضایی همیشه فوتسال خوبی بازی کرده و به بازیکن متکی نبوده است.

بازیکن تیم فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: بازی‌های سخت فرش‌آرا در نیم فصل دوم در مشهد است و می‌توانیم در آنان نتیجه بگیریم. مقابل مس و سن‌ایچ موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانیم با استفاده از امتیاز میزبانی نتایج دور رفت را جبران کنیم، اما بازی‌های خارج از خانه برای ما مهم‌تر است. گروه سختی داریم اما برای صعود به پلی‌آف می‌جنگیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.