کد خبر : 191748
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 11:48
-

با سقوط تیم همه بدهی ها پرداخت شد

روزپیکر :سقوط آذرخش از لیگ برتر برنامه ریزی شده بود / از داخل استان اجازه ندادند کمیته استیناف تشکیل و رای ما صادر شود!

روزپیکر :سقوط آذرخش از لیگ برتر برنامه ریزی شده بود / از داخل استان اجازه ندادند کمیته استیناف تشکیل و رای ما صادر شود!

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: برای حذف تیم ما و سقوط از لیگ برتر کشور برنامه ریزی دقیق و کاملی انجام شده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: برای حذف تیم ما و سقوط از لیگ برتر کشور برنامه ریزی دقیق و کاملی انجام شده بود.

عباس روزپیکر در گفتگویی به بیان نکات قابل توجهی درباره پشت پرده حذف تیم آذرخش بندرعباس از لیگ برتر فوتسال کشور پرداخته است که برگزیده‌ای از آن در ادامه می‌آید:

** در فصل قبل همه مسئولین استان دوست داشتند آذرخش از لیگ برتر سقوط کند. از زمانی که تماشاگران و علاقمندان به این تیم جلو درب استانداری تجمع کردند، همان زمان برنامه حذف آذرخش و سقوط از لیگ برتر کلید خورد و برنامه ریزی شد تا سرانجام این امر محقق شود.

** برای احقاق حق ما در کمیته استیناف و گرفتن حق هرمزگان، متاسفانه تعدادی از افراد از داخل استان اجازه ندادند کمیته استیناف تشکیل و رای ما صادر شود تا سقوط ناعادلانه و بدون حمایت مسئولان داشته باشیم.

** چگونه ممکن است باشگاهی در سالهای گذشته و برای شروع هر فصل بالغ بر ۱۲۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرده باشد اما حالا که تیم سقوط کرده، تسویه تمامی بازیکنان و کادر فنی را انجام داده باشد.چطور ممکن است در سالی که مشکلات اقتصادی صدای همه را در آورده است به راحتی همه بازیکنان و کادر فنی تسویه کامل شوند؟

** ۱۷ میلیارد ریال طی ۸ ماه گذشته پول به حساب باشگاه واریز شده است اما سوال این جاست که چرا در گذشته اینگونه پول به حساب باشگاه واریز نمی شد تا تیم بتواند با خیال آسوده به کار خود ادامه دهد و در طول فصل استرس نداشته باشیم.

** چگونه است که حالا که تیم هیچگونه بدهی ندارد اما امتیاز تیم را واگذار کردند در حالی که می توانستیم با حداقل هزینه فصل جاری مسابقات را شروع کنیم و دوباره برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کنیم.

** می خواستند تیم به اینجا برسد و حذف شود که به خواسته خود رسیدند و تاوانش را جوانان این شهر خواهند داد. اثرات عدم حضور آذرخش در لیگ برتر را سالهای بعد خواهیم دید که دیگر سودی برای استان نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.