کد خبر : 192001
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 17:09
-

مرتضایی در گفت و گوی اختصاصی با Fut5al:

محمدی مشکل خانوادگی داشت/ هدف ما صعود به پلی آف است

محمدی مشکل خانوادگی داشت/ هدف ما صعود به پلی آف است

سرمربی فرش آرا در خصوص پیروزی تیمش مقابل ملی حفاری گفت: این نخستین برد با اختلاف ۳ گل و توام با کلین شیت ما در لیگ امسال بود.

مجید مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص پیروزی قاطع تیمش در اهواز اظهار کرد: مخصوصا در نیمه نخست حفاری موقعیت های خوبی را روی دروازه ما ایجاد کرد، اما درخشش رحیمی به ما کمک کرد تا گل نخوریم. پشتکار بازیکنانم در نهایت منجر شد به اینکه در نیمه دوم بتوانیم برد را تثبیت کنیم.

وی افزود: حدس می زدیم که توان بدنی بازیکنان حریف نسبت به بازیکنانم کمتر باشد و به نیمه دوم چشم داشتیم. با وجود احترامی که برای حفاری قائلیم اما این نخستین پیروزی ما در این فصل بود که هم گلی دریافت نکردیم و هم ۳ گل زدیم.

مرتضایی گفت: در خصوص قهرمانی هیچ چیزی بعید نیست. ابتدا به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم، تیم های خوبی در لیگ داریم و قطعا در دور بعد هم مسابقات سختی در پیش است.

سرمربی فرش آرا در خصوص جدایی محمدی گفت: مسعود زحمات زیادی برای فرش آرا کشید و در این ۲ ۳ سال کمک کرد. مشکلات خانوادگی که داشت باعث شد که از مشهد برود. نامه ای به ما نوشت و با او همکاری کردیم. امیدوارم همیشه موفق باشد.

وی افزود: محمدزاده فوق العاده کار کرد و گره را برای ما باز کرد تا بتوانیم در ادامه مسلط باشیم. او استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.