کد خبر : 192015
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 18:09
-

تیم ملی فوتسال، اردیبهشت ۱۴۰۰ به تایلند می‌رود

تیم ملی فوتسال، اردیبهشت ۱۴۰۰ به تایلند می‌رود

ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است قبل از حضور در مسابقات جام جهانی در ۲ تورنمنت دوستانه که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ که شهریور ماه در لیتوانی برگزار می‌شود، قرار است در چند تورنمنت بین المللی شرکت کرده تا با هماهنگی کاملی پا به این رقابت‌ها بگذارند. آن طور که شنیده می‌شود تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است اواسط اردیبهشت ماه به تایلند رفته تا در تورنمنتی که با حضور ۸ تیم از کشور‌های مطرح جهان برگزار می‌شود، شرکت کند.

این رقابت‌ها از ۱۴ اردیبهشت ماه تا ۳ خرداد ماه به میزبانی تایلند و در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور برگزار خواهد شد. تا امروز حضور تیم‌های ایران، نروژ، تیم ملی بزرگسالان تایلند و تیم ملی امید تایلند در این بازی‌ها قطعی شده است. از همین رو گفته می‌شود کمیته فوتسال کشورمان مقدمات سفر به تایلند را فراهم کرده است و اگر ویروس کرونا اجازه دهد، ملی پوشان کشورمان اردیبهشت ماه به تایلند خواهند رفت تا خود را برای برگزاری چند بازی دوستانه آماده کنند.

همچنین دومین تورنمنتی که ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است قبل از جام جهانی برگزار کنند باز هم در کشور تایلند خواهد بود و این بار با حضور ۱۶ تیم از ۱۵ تا ۲۸ مرداد در شهر بانکوک برگزار خواهد شد. آن طور که شنیده می‌شود بیشتر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها از قاره آسیا خواهند بود و چند تیم اروپایی و آفریقایی هم قرار است در این تورنمنت حاضر شوند.

مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار می‌شود. در دوره قبل این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال آرژانتین موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و تیم‌های روسیه و ایران هم به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.