کد خبر : 191932
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 8:22
-

سرمربی پارس آرا :تیم مس رفسنجان مقابل ما خشن بازی کرد

سرمربی پارس آرا :تیم مس رفسنجان مقابل ما خشن بازی کرد

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز اعلام کرد: تیم مس رفسنجان که قهرمان فصل قبل لیگ است مقابل ما خشن بازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره زارع افزود: مقابل این تیم که در خانه خودش  بازی می کرد، خوب کار کردیم و در حالی که نیمه نخست یک بر صفر از این تیم جلو بودیم در واپسین لحظات گل مساوی خوردیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم روی غافلگیری سه گل خوردیم و بازهم تلاش کردیم اما زورمان به تیم قهرمان نرسید و در نهایت چهار بر هفت مقابل میزبان شکست خوردیم.

زارع گفت: مرجان یوسفی ۳ گل به ثمر رساند و گل چهارم ما را پرستو کهن وارد دروازه حریف کرد.

انتقاد از فدراسیون فوتبال 

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال، افزود:تحت هر شرایطی اگر کولاک بیاید و یا کوه ریزش کند باید خودمان را به محل بازی برسانیم اما برای مسئولان برگزاری این مسابقات این شرایط وجود ندارد و ناظر بازی هم نتوانست خود را به رفسنجان برساند.

سرمربی تیم پارس آرا ادامه داد: نبودن ناظر بازی موجب شد روی عملکرد داوران تاثیر بگذارد و برای تیم میزبان که خیلی خشن بود اتفاقی رخ نداد.

زار ع اضافه کرد: هم اینک که لیگ پویایی و آن هم در شرایط کرونایی در حال برگزاری است باید افسوس خورد که عملکرد داوران روی بازی تاثیر گذار شده زیرا بیشتر داوران جوان و کم تجربه هستند هر چند در قضاوت ضعیف آنها عمدی در کار نیست.

امیدوار به آینده تیم 

سرمربی تیم پارس افزود : به تیمم خیلی امیدوارم  هستم زیرا بدون تمرین و بازی تدارکاتی این فصل را شروع کردیم و هفته به هفته وضعیت بازیکنان ما نیز بهتر خواهدشد.

با پایان یافتن هفته چهارم  این رقابت ها در گروه دوم تیم هیات خراسان رضوی صدرنشین است ، تیم پالایش نفت آبادان و پارس آرا  شیراز به ترتیب دوم و سوم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.