کد خبر : 191994
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 17:00
-

شریف:تیم های تازه صعود کرده سطح لیگ برتر را پایین آورده اند

شریف:تیم های تازه صعود کرده سطح لیگ برتر را پایین آورده اند

سرمربی تیم بانوان هیات خراسان رضوی از تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف سرمربی تیم بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی پس از پیروزی تیمش مقابل رهیاب تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان نسبت به گروه اول این رقابت ها سخت تر است و تیم های مدعی که در این گروه قرار دارند باعث شده که جذابیت و رقابت در این گروه بیشتر باشد مخصوصا تیم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته نیز در این گروه قرار دارد و با توجه به اینکه تیم پارس آرا شیراز نیز تیم خوبی است پس رقابت در این گروه به نظر من بین ۴ تیم است که مدعی صعود هستند .
وی افزود: در خصوص بازی روز قبل هم باید عنوان کنم که با توجه به اینکه تیم رهیاب دارای تعدادی بازیکن باتجربه است و از طرف دیگر با توجه به اینکه روز خوب ما نبود و اشتباهات فردی زیادی نیز داشتیم شاهد یک بازی نسبتا برابر بودیم که توانستیم تیم خوب رهیاب را در تهران شکست دهیم و انشالله سعی میکنیم که در بازی های آینده این نقاط ضعف را برطرف کنیم .
شریف در پایان گفت:  با توجه به اینکه تیم ها در ۲ گروه تقسیم شده اند باعث شده سطح کیفی مسابقات بالاتر برود ولی تیم هایی که از لیگ ۱ به لیگ برتر آمده اند به دلیل عدم فرصت جهت آمادگی هرچه بهتر تیم و شرکت در لیگ برتر و همچنین جذب بازیکن دچار مشکل شدند که همین مسئله باعث شده تا سطح لیگ مقداری پایین بیاید که شاهد نتایج با اختلاف زیاد هستیم مانند پیروزی تیم سایپا مقابل هیئت فوتبال رودان و پیروزی تیم ما مقابل هیئت فوتبال اصفهان .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صبا دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۷:۵۰

اون شما خانم سطح لیگ رو بردى بالااا؟؟!! خودت رو چى میبینى ؟! پارسال با اون همه بازیکن ملى پوش اوت شدى حالًا سطح لیگ اومده پایین ؟!! اومده پایین که تو دارى مربیگرى میکنى!!